Letní Giveaway o pár drobností a o focení.

by - července 20, 2016

Krásný den všem,

Mám pro  Vás dnes slibovanou Giveawey a i přesto, že jsou to maličkosti, doufám, že někomu z vás udělají radost.  Co v balíčku všechno najdete?   Pár knížek, " objektivy" na  mobil, pidi peněženku a "zavařovačku" na nějakou super  limču, s  alkoholem samozřejmě!

A pak mám pro vás ještě jednu věc. A o, že jeden z vás dostane focení . Když budu ten měsíc v Česku, tak proč toho nevyužít.

Co pro výhru musíte udělat

Balíček

  • Napsat mi do komentáře váš e-mail, na který vás můžu v případě výhry  kontaktovat.
  • Napsat mi, která z věcí by vám nejvíc udělala radost a pokud  by jste rád
  • Sledovat veřejně blog přes GFC

Focení:

  • Mít možnost dorazit do Olomouce nebo do Moravské Třebové na focení   v období  od 23.8 - 19.9 )
  • Sledovat veřejně blog přes GFC
  • Napsat mi jaké fotky by se vám líbily!:)


Ráda bych vybrala jednoho vítěze,  s tím, že bych mu balíček předala osobně při focení, ale  pokud by vyhrál někdo, kdo by neměl možnost na focení dorazit, vybrala bych někoho dalšího, kdo by získal  focení.

Giveaway bude ukončená 14.8.2016












You May Also Like

25 komentářů

  1. Škoda, ze by se to focení konalo tak daleko :( ale hroznou radost by mi udělala, kterákoliv knížka! Můj e-mail je niki.lne@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je zavařovačka. Na focení do Olomouce bych to zvládla :-) wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí ta malá peněženka, hodila by se mi ke kostýmu na šerm :) Nosila bych jí místo měšce, protože ten už mám ošoupaný a ošklivý :).
    Jinak kvůli focení s tebou bych jela klidně až do Olomouce :) naplánovala bych si tam nějaký výlet a udělala si z toho dovolenou :D
    p.stenzelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věcičky jsi vybrala! :) Jen mě mrzí, že kdybych náhodou giveaway vyhrála, do Oloumoce/do Moravské Třebové to nejspíš nezvládnu - mám to skoro přes celou republiku :(
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Pro tvoje fotky bych dojela i na Moravu! Nejednou jsem to zvažovala, jenže znáš to (dobře, ty zrovna to asi neznáš), když je člověk tak strašně nefotogenickej jako já, je to hrozně zodpovědný rozhodnutí, zaplatit někomu za to, aby ti udělal hezký fotky. Můžu tím i uvést některé fotografy do deprese, jak by to bylo složitý! :D Ačkoliv bych tuze ráda nějaké melancholické fotky z přírody třeba :)
    V balíčku si každopádně vybrala krásné věci, zavařovačka je top! Tak zkusím štěstí ;)
    Elisa.P@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Strašne super oživenie blogu! Moc sa mi to páči. :)
    Najviac sa mi asi páči ten pohár na limču (áááno, ako inak, alkoholickú, dala by som na tvoje odporúčanie :D) ale všetko, čo si vybrala, je vybrané s láskou - aspoň to tak vyzerá :)

    Pozerám, že Olomouc mám z Prahy tak dve hodiny - to by sa dalo zvládnuť, za také krásne fotky :) A aké by sa mi páčili? Celkovo mám asi rada fotky, kde sú za osobou slnečné lúče, ale verím, že hocijaké by sa podarili, kľudne aj nejaký experiment, bolo by to super (niekedy je lepšie ani neplánovať a potom sa človek prekvapí, ako dobre to vyšlo:D)
    Mail: ludkaborosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC - Kristýna Košuličová
    to focení je velice lákavé , ale bohužel v tomhle termínu budu zrovna s rodinou pryč. Tak se zapojím aspoň do té první ♥ Jinka ta zavařovačka je úplně úžasná ♥ už vidím , jak si někde sednu udělám si do toho drink budu se jenom vyvalovat :D
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou krásné ceny, výherci budou mít jistě radost! :)

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Dívka z venkova nebo Veronika, nevím, jestli se to aktualizuje, když se mění jméno, párkrát se mi stalo, že ne :D
    Bohužel bych se na focení nemohla dostavit, protože budu v zahraničí, ale nejvíce by mě z balíčku potěšily knihy, protože jsem bookworm. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že než jsem sjela na obrázky měla jsem jasno. Největší radost mi udělá to focení! A pak knížky. Ale po shlédnutí fotek musím zmínit i tu zavařovačku, která je absolutně kouzelná a ty objektivy by asi taky nebyly k zahození.
    Takže má odpověď zní, že by mě potěšilo absolutně všecičko, ale stojím si za tím, že focení nejvíce. Dále ty objektivy, knihy a zavařovačka. :)
    Na focení bych to zvládla, protože v tu dobu budu zrovna u babičky na Moravě :3 A fotky? No nejvíce se mi líbily ty s tou čelenkou! Takže bych chtěla asi také nějaké takové, něčím jiné. Klidně tajemné nebo něčím jiným kouzelné. To bych nechala na tobě a na naší domluvě :)

    gabcahu@gmail.com (GabcaHud)
    Gabux

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Gabrielo, to je krásná soutěž :) mě by se rozhodně líbila zavařovačka, je úžasná! Úplně ji vidím, jak i na focení udělá velkou parádu.
    Jsem přímo z Olomouce, takže doprava na focení by mi nedělala problém, právě naopak. Líbily by se mi fotky, které bych mohla použít pro svou prezentaci do nové práce (nastupuji po VŠ jako psycholog, takže něco příjemného, přirozeně lidského, ale zároveň profesionálního). Moc milé a plné emocí jsou pro mě i Tvé fotky s přítelem, takže i nějaká párová by byla krásná :) Měj se fajn, užívej léta ty i tvé čtenářky! Bára
    GFC: Barbora Červenková
    e-mail:cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji pod svým jménem :) na IG jako lubricated_fox, mail: aneta.cernovska(zavinac)gmail.com
    Mě osobně zaujaly nejvíc objektivy na telefon, vždycky se snažím něco vykouzlit na moje oblíbený instagramováníčko, a myslím, že by se mi mohly hodit :) ale bezdebat u mě vede peněženka :) :D Co mě mrzí je, že takovou dálku bych teď o prázdninách asi nezvládla, i když jezdím do školy do Brna .. takže focení bych se musela chtě nechtě v případě výhry vzdát :)
    A tobě Gabrielko hodně povedených snímků! :)
    Kočky, mějte krásné léto a užívejte si pohodu! :)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Danka Krnáčova
    E-mail dankamandarinka@gmail.com
    Určite by ma potešila ten pohár na nápoje 😀😀

    OdpovědětVymazat
  14. Z balíčku by mi asi nejvíce udělaly radost knihy - zamilovala jsem se do čtení knih v angličtině. Jinak často přebývám v Brně, do Olomouce už by to nebyl problém ;) A fotky bych klidně nechala v Tvé režii, byla by to pro mě první zkušenost a tak bych si nechala poradit :)

    Sleduji přes GFC jako Andrea Můčková, mail: Anuska.33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se mi líbí ty knížky :3 Strašně ráda čtu a ještě k tomu miluju angličtinu:D
    SpisarovaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Petrabarancikova@centrum.sk
    Určite knižky, milujem čítanie :)
    Sledujem :)

    OdpovědětVymazat
  17. ohnempolibena@gmail.com
    Největší radost by mi udělaly knihy nebo ty objektivy :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Veronika K
    verun33ka@seznam.cz
    nejvíc by mě potěšily knížky, a samozřejmě i to focení! nechala bych to na tobě, ale vůbec by nebylo na škodu focení v lese, v trávě, s květinovou čelenkou :)

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě knížky a ta mini peněženka je super^^
    Mail: marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Zdeňka Skopalová
    e-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    Nejvíc by mě potěšila ta zavařovačka - vypadá roztomile :D
    Fotky bych nechala na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné věci do GA!:)
    Mě by nejvíc potěšila zavařovačka, knížky nebo ty mini objektivy:)
    Akorát bych neměla šanci dostavit se na focení:/
    gfc- Monnie Gawlasová
    email- monikagawlasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvetší radost by mi udělala zavařovačka, ale jinak úplně cokoliv, třeba i knížky nebo mini peněženka :) a na focení bych se mohla do Olomouce dostavit úplně v pohodě, protože tam studuji :)
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz
    GFC: Eliška Vrbová

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí to rybí oko ale ta sklenička ve stylu "zavařovačky" je taky bomba :) ach joo :D Udělalo by mi radost cokoliv :)
    A hrozně bych si přála mít s přítelem společné krásné fotky, takže nějaké rande focení v centru Olomouce třeba i v nějaké kavárničce, to by bylo super :)
    Měj se hezky :)
    GFC Lusy
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. dlhodobo potrebujem penazenku :D takze ta by ma veru potesila :D s nou by som si kludne aj zapozovala :P
    sledujem skrz tento google ucet :)
    moj mail: nyka100 @ gmail.com

    OdpovědětVymazat