Dělám si radost... zase..

by - července 14, 2016


Vážně mě překvapilo kolik komentářů bylo pod posledním  článkem alá haul a tak jsem si říkala, že vám  ukážu ještě pár posledních kousků. které jsem si koupila. Konečně došlo i na ty  sandálky, džíny a  a cardigan. A tím taky   končím, protože jsem byla nucena začít balit a je šílené kolik krámů jsme si tu za tu dobu nastřádali. A asi tunu oblečení. A pak, že nemám, co na sebe... Leda houby.

Ale teď k úlovkům.

 Vydala jsme  dopoledně původně do Zary, protože tam ještě nebývá tolik lidí a není všude bordel ( Irové jsou větší prasata, než Češi, co se týká nakupování) a je ještě šance, že si člověk věci v klidu prohlédne, aniž by se musel hrabat v hromadě na zemi. Joo až tak. Ovšem nakonec jsem do Zary ani nedošla.  Zasekla jsem se v Mangu, kde začali slevy už asi před 14 dny a všechno bylo už dost probrané, ale zase mnohem méně lidí. Takže do vás nikdo nežduchal a ani se nesnažil vás kousnout do ramene, protože chce to tílko, co držíte právě v ruce. A jak se hned nakupovalo líp.

Jako první mi padlo do  oka tohle tričko, ale bylo špinavé od make-upu, ale jiné už neměli a  tak jsem si ho vzala. Se to vypere. A zkoušela jsme ho vyprat a nějak to nejde:-/ Nějaké tipy??


A protože jsem  šla původně přece pro ty kalhoty,  tak  to by bylo  kdybych odešla bez nic. Původně jsem chtěla spíš černé, ale tyhle se mi fakt líbily a nejde v nich tolik vidět jak mám široké boky. Jediné co my na nich vadí, jsou ty konce nohavic, ale to jsem vyřešila ohrnutím:)



A  když už jsem v tom Mangu byla tak jsem se rovnou koukla i po sandálcích a našla tyhle a jsou úplně boží. Musím s přiznat, že ty kytičky  nejsou normálně moc můj styl, ale když jsem je uviděla, tak jsem se do nich  zamilovala.



A na závěr tenhle cardigan z Pull&Bear. Bohužel jsem nenašla fotku  na jejich webu, tak aspoń tahle.


No a nebyla bych to já,  kdybych   ještě někam nevlezla. V Riveru začali slevy oproti ostatním obchodům docela pozdě. Tak co jsem měla dělat. A koupila jsem si tyhle boží krtečkovský kraťasy. Přítel mě k nim přemluvil. A doma mi jako bonus řekl, že kdybych do něj chvíli vandrovala, že by mi je i koupil.   To mi mohl říct hned a ještě bych ušetřila:D

River Island


A co jste ulovili ve slevách vy?:)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ty krtečkové kraťasy jsou krásné. Mě takové věci moc nesedí. Ale mě nesedí skoro nic - asi bych měla fakt začít cvičit. :( chjo, to bych ale nesměla být líné prase.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo já v nich mám do modelky taky hodně daleko, ale s takovým přístupem by jsme nemohli nosit nic:D

      Vymazat
  2. To tričko je super! Bohužel make Up nevim jak odstranit, také jsem myslela, ze to jde. Snad najdeš nějakou radu na internetu:/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci, makeup bych coby mastnou věci zkusila jarem. Vůbec mi nepřijde, že máš široké boky, naopak jsi velmi štíhlá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju:) jar vyzkousim a doufam ze to pusti :)
      Jinak boky mam bohuzel poradne, ale na fotce se vzdycky steluju tak dlouho az to schovam:D

      Vymazat
  4. Super ulovky :) ty konce nohavic se mi naopak libi. Mne vetsinou v Mangu nic neni, asi nejsem na to ten typ, za to vzdycky vykoupim Zaru..:D Ale na tohle nakupovani je nejlepsi Praha, tady v Parizi zacnou slevy a za dva dny je vsechno pryc. V Praze jdu na konci slev a je tam vzdycky super vyber za minimalni ceny.

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, so many lovely pieces, they're all so gorgeous! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc hezký blog :) v Mangu jsem o slevách byla a neudržela jsem se a koupila jsem si troje kalhoty :D ale naštěstí stáli jako jedny bez slevy :))

    OdpovědětVymazat

Instagram