Photoshoot with Aurora, part. 2

by - června 03, 2016

Hezký pátek všem,

Mám pro  vás dneska další fotky s Aurorou. Původně jsem je chtěla rozdělit na dva články,  ale pořád tu mám ještě fotky s Giorgiou, které jsem vám neukázala a  ráda bych  aby na ně došla řada dřív než za půl roku :)

A teď k fotkám
A stejně jako ty předešlé i tyhle jsme fotily v jednom ze skleníků v National Botanic Garden. A moje úplně nejoblíbenější je  čtvrtá od konce. Tak doufám, že  se vám bude  líbit taky  tolik jako mě. Ale snad i ty ostatní.

Navíc pokud všechno dopadne jak má, tak to  nebylo poslední focení a  budete se fotit u krásného jezera v Glendalough, kde jsme byli minulý rok na výletě.

Užijte si volný víkend,
Gabi

PS: A ještě budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět jak se vám líbí nový design.
















You May Also Like

6 komentářů

  1. Kde prosimtě bereš pořád tak supr krásný slečny!?
    Ani si tentokrát nemůžu vybrat fotku, která se mi nejvíc líbí. Všechny jsou naprosto kouzelný a mají úplně pohádkovou atmosféru. Všude kytky, zasněná póza a ještě ten super efekt rozostřenejch kytek před modelkou.
    No bóóží! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Furt je někde hledám. Tuhle konkrétně na modelmayhem, takže doporučuju tam mrknout, protože co jsem koukala, tak je tam strašně moc krásnej Češek až mi je líto, že nejsem doma a nemůžu jim všem napsat :D

      A děkuju moc, mám radost, že se líbí!:)

      Vymazat
  2. Fotky sú nádherné, majú v sebe akúsi energiu! Neviem, ako vyzeral design predtým, ale musím uznať, že tento aktuálny je nádherný a priam luxusný! Gratulujem!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nový design se mi líbí moc, je mi výrazně sympatičtější než minulý, fakt se povedl!
    A fotky.. no k tomu netřeba slov, jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Instagram