Mé marné zápisky/ květen

by - června 02, 2016

3.5.2016
V peněžence posledních 50 centů  a nebyla jsme si jistá jestli mám ještě aspoň 5 euro na  kartě ( to je tak když si vyberete skoro celou výplatu a dáte si ji jako správní skrblíci do  pokladničky  a pak si koupíte něco, co jste si vůbec kupovat neměli! ), takže jsem si koupila za ty velký prachy jogurt a celou cestu domů jsem se těšila jak si do něj dám  granko a marmeládu a budu to považovat za vrcholný gastronomický zážitek. Ovšem dojdu domů, otevřu kabelku a jogurt nikde. Já kráva ho zapomněla v obchodě. Patří ti to Gábino! Škoda že nevěřím v boha, protože  bych si to bezesporu vysvětlila, že to  tak Bůh chtěl. No tak  třeba někdy jindy, až zase budu mít v peněžence poslední 50 centů


10.5.2016

Mám dementní sny, vážně! V poslední době se mi často zdá, že je najednou den před odletem a Nový Zéland a   mě chytá  rapl, protože jsem nestihla udělat ani polovinu věcí z mého to do listu, nestihla vidět všechny kamarády a členy rodiny a nemám  sbaleno ( ano jako správný magor si dělám listu co musím, co chci a co bych měla. Jen tři měsíce před návratem do Česka! )
 Navíc se v letadle ocitnu bez drahouše, někdo mi zasedne místo a já musím sedět v sekci pro důchodce a zapomněla jsem si knížku. No tragédie.

15.5.2016

Jsem líný prase! Před pár dny jsem došla do stádia, že bych se sebou měla začít něco dělat a to byla chyba. Aktivně jsem si řekla, že začnu cvičit. Teď tu ležím jak chcípák, bolí mě 100% i svaly který nemám a jen představa dojít  z pokoje na záchod a jdou na mě mdloby. Ale mohlo mi to být jasný, když už u toho cvičení jsem funěla jak  důchodce a na čele mi vyrazil smrtelný pot. Jestli přežiji další cvičení, tak už asi všechno!


16.5.2016

Právě jsem správně pochopila pojem rýmička.  Pár dní zpátky  jsme se vydali k moři, že když už je tak krásně, tak si to užijeme. Bohužel u moře  fučel fakt studený vítr a přivál mi prvotřídní rýmu. K tomu mě jako bonus  bolí řepa a mám kašel. Svatosvatě přísahám, že už se příteli nebudu smát  a říkat mu, že je simulant až bude mít zase rýmičku, protože ona je vážně sviňa!

21.5.2016

Suším prádlo. Už  6 krát mi zmoklo, ale jsem odhodlaná sušit dál. Takže vyvstává otázka dne. Kdy se mi ho asi podaří usušit?

31.5. 2016

Karma je ludra. V poslední době chodím do práce  neustále nakrklá a doběla mě dokáže vytočit naprosto vše. Počínaje debilním zákazníkem, přes to, že nemůžu najít  smeták až po chybějící toaleťák na  záchodě. O vedení radši ani nemluvit. A protože jsem taková negativní, tak se mi to automaticky muselo vrátit. Nejprve se mi podařilo rozbít card machine, k čemuž jsem se samozejmě nepřiznala. Následoval stůl ( vysvětlete mi  jak " drobná" dívčina jako já může ulomit  ocelovou nohu u stolu hmm? ) a na závěr  přestal fungovat touster a nečekaně to taky byla moje chyba!:D

Takže tímhle končím květen a od června už jenom sluníčkově! A sluníčkovou Gabi jste ještě nezažili. Máte se na na co těšit!

A jaký byl váš květen?

Užijte si krásný sluníčkový čtvrtek!

A na závěr pár insta  fotek :)










You May Also Like

2 komentářů

  1. pěkné počtení :-) Můj květen byl takový průměrný, červen bude zajímavější, jedeme totiž na dovču
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Můj květen byl pořád samé učení a učení.. a ještě nějakou chvíli bude :D. Doufám ale, že pak už bude lepší období a taky si konečně pořádně odpočnu a někam se podívám :D.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat