Jak jsme byli v Zoo/ Dublin, Part 2.

by - června 05, 2016

Hezký večer všem,

Mám pro vás  další článek  s fotkami ze zoo. A dneska jedeme v Melmen stylu.  

Jak už jsem psala v předchozím článku  (Můžete si ho přečíst ZDE ), tak  zdejší zoo je opravdu pěkná. Nejvíc času jsme jako obvykle strávili u výběhu pro zebry a žirafy, který tu maji opravdu velký, za což rozhodně palec nahoru. A i přesto  rozlohu výběhu, většina stejně čumákovala u zdi a čučela  na návštěvníky. Není nic roztomilejšího než zvědavá žirafa!

                                   ****

Jedno z mála zvířat, kterého se poměrně bojím je pštros. Vždycky  když je vidím, tak si vybavím videa, kdy rozzuřený pštros honí nějakého chudáka.  Podobně to mám i s labutěma. To jsou fakt mrchy:D

A na závěr nafučenou gorilu.  Ovšem pštros je stejně pořád děsivější!

Pac a pusu,
Gabi  



























You May Also Like

4 komentářů

  1. Úžasné fotky! Takhle detailně jsem nosorožce asi ještě neviděla. :D PS: Ty se bojíš pštrosa, a on zase tebe... Měl by to někdo z vás prolomit, třeba se skamarádíte. :D No pobavila jsi mě.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, zebry a žirafy mám nejraději. V přírodě bych se bála nejen pštrosa, ale když jsou za mřížemi, je to ok.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, Gábi! :) Taky jsem zrovna nějaké přidávala, protože jsme byli v sobotu v ZOO :D. Super oddych :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, líbí se mi hlavně ty fotky žiraf. Já žirafy miluju! ^^ Taky se chystám někdy v létě do Zoo a doufám, že do té doby budu mít trochu lepší objektiv, abych si taky udělala nějaké fajn fotky, protože teď mám jen 18-55 a s tím se toho moc vykouzli nemá, to jsem se minulý rok v Zoo přesvědčila sama.

    OdpovědětVymazat