Jak jsem spadla do jezírka...

by - června 17, 2016

Za každou fotkou by  údajně měl stát nějaký příběh. A většina z vás ví, že já na ty "emotion" fotky moc nejsem  a radši se vesele zaobírám jen tím povrchem. Prostě  hanba, ale je mi to tak  nějak úplně fuk!


Ale aby jste věděli, tak  konečně mám taky jeden. Sice ho na té fotce neuvidíte, ale já vám ho mileráda povím!

Vždycky když jsem koukala na  videa, jak lidi padají do bazénů, rybníků a jezírek, protože s pořádně nepodívají za sebe, tak jsem se vždy škodolibě smála. No a taky na mě došlo.

Vesele si fotíme v parku v děsně krásným altánku u ještě krásnějšího  jezírka a protože jsem  furt neměla dost místa, tak jsem  couvala, couvala a najednou jsem do té vody spadla.

V tu chvíli se jak mávnutím proutku stala z kouzelného  jezírka úplně nekouzelný smradlavý cosi, z kterého se nešlo ani zaboha vydrápat. Ať žije všechen ten žabinec. Nemusím popisovat, že  když jsem se konečně dostala ven, že  jsem taky smrděla jak ryba, zdechlá ryba!

Jako bonus  bylo zrovna krásně a v parku bylo  spoustu lidí, takže  jsem se dočkala i publika. A jak s všichni smáli! Ale víte co, taky na ně dojde:D

Doufám, že jsem vás aspoň trochu pobavila a já pujdi uklidit, zabalit, nachystat sváču a spát. Protože zítra ráno letíme na  pár dní od Edinburghu. Těšte se na fotky:)




No ale nestálo to koupání  za to?  A zlatého bludišťáka tomu, kdo správně tipne jaké je Morgan národnosti:)


You May Also Like

4 komentářů

  1. No Gabčo, ty jsi teda opravdu fotografka se vším všudy! :D Ale je vidět, že výsledek za to opravdu stál, jen ten smrad musel být asi šílenej, co? A co foťák? Doufám, že to přežil . . . :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Domčo :) Naštěstí přežil, jinak by mě klepla pepka:)

      Vymazat
  2. Tak to se teda povedlo :D Doufám, že alespoň foťák přežil ve zdraví :)
    P.S. Koupání za to stálo, fotky jsou nádherné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé na tenhle článek jsem se těšila už od tvýho postu na insta :DD tak hlavně že se lidi kolem skvěle pobavili a ty z toho máš parádní fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram