Photoshoot with Giorgia, Part 2

by - června 28, 2016

Hezký večer všem,

Pár fotek  s Giorgiou  už jste vidět mohli a já mám  pro vás ještě poslední várku.  Fotek jsem měla hotových víc, ale znáte to, čím déle na ně koukáte, tím víc vám  na nich začne něco vadit a tak  to nakonec přežily jen tyto. Ale nevadí. A pihovaté zrzky bych stejně mohla fotit pořád.

V poslední době přemýšlím nad nějakým " pihovatým" projektem. Tak uvidíme, jestli se mi podaří ho uskutečnit, ale můžete se těšit na článek ve stylu "Zpátky do minulosti", kde bych ráda vyhrabala nějaké staré fotky  s tím,  že bych   je upravila znovu. A pak vám ukázala srovnání. tak uvidíme.

A těšte se na Giveaway, která  bude v průběhu července. 

Dobrou noc, Gabi








You May Also Like

5 komentářů

  1. Moc se mi líbí ta poslední fotka, ta je peckovní! ♥
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední je nádherná.
    Jinak já jsem vždy ze svých fotek nadšená, pak si je prohlížím a už nejsem. Asi zatím nemám fotku, kterou bych si hrdě vystavila s tím, že tahle je top a povedla se mi.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé své pihy moc v lásce nemám, především svůj pihatý nos, ale ona je s nimi fakt prostě kouzelná, to je radost se podívat! :) A ty její vlasy ♥. Ty fotky jsou prostě božííí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nádherně fotíš ♥ Článek ve stylu "Zpátky do minulosti" je skvělý nápad, už teď se na něj těším :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Zrzky mají hold něco do sebe a já jsem bohužel jen obyčejná bruneta. :D Na článek "Zpátky do minulosti" se těším. :)

    OdpovědětVymazat