Dvacátého prvního

by - června 21, 2016

Přesně za   dva měsíce  si zajdeme na náš poslední oběd do Tota, uroníme  pár slz a řekneme Dublinu sbohem a šáteček. Příznám se, že mi je z té představy poněkud smutno . Přeci jenom to budou bez dvou měsíců dva roky. A kdo ví, jestli se sem ještě někdy vrátíme a budeme zde bydlet.  Ale dost ufňukaných řečí, toho si ještě užijete!


A aby toho nebylo málo, tak přesně za tři měsíce budeme stát na letišti znovu. S obrovským kufrem,   se spoustou obav jestli to  zvládneme a jaký to bude a já jako bonus ubulená, protože  občas nastávají ty situace, kdy si připadáte jako maminčina holčička a jediný co chcete, je zůstat doma  a nevyrůst. Už se vidím!


A  aby všechno nebylo až za tak dlouho, tak jsem si řekla, že je potřeba začít něco dělat a dvacátého prvního znělo dobře. V posledních několika měsících je to po fyzické stránce hodně velká bída.  Moje stravovací návyky byly marné vždycky, ale  v poslední době se to začalo projevovat a  většinu času je mi  blbě, večer nemůžu spát, protože je mi těžko a navíc se mi docela často motá hlava, protože skoro nepiji. A tak jsem si řekla dost!  Nejsem spokojená sama se sebou, nemám absolutně žádnou fyzičku a jako bonus je mi neustále blbě. Takže  jediné proč jsem se v tomhle stavu zdržovala je to, že jsem  líné prase., ktere miluje sladke.  Ale s tím je konec. Protože ono až se budu někdy v  říjnu drápat na Tongariro, nerada bych aby mě  uprostřed cesty klepla pepka a   předbíhali mě čilí dědulové v důchodovém věku.  Tohle prozření přišlo,  když jsem se snažili dostat nahoru na Artur´s Seat, z kterého je  výhled na celý Edinburgh a myslela si, že udeřila moje poslední hodinka. Držte mi palce a pojďme se společně podpořit. Do plavek už to sice nestihneme. Ale prdíme na plavky, jde o ten pocit, že nejsme žádný lemry!


A co vy, který je ten váš den?

PS: A protože  následující  měsíce očekávám příval energie, tak se máte na co těšit. Aspoň doufám!:)

A pár random fotek z našeho  tripu do Edinburghu


You May Also Like

4 komentářů

  1. To už jste tam skoro dva roky? Páni, ten čas hrozně letí. Nedávno jsem úplně žasla, kolik let už to je od mého maturitního plesu. Ten čas si vážně dělá co chce. :D
    Tak hodně štěstí na cestách :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí na cestách! Já momentálně odpočítávám dny do letní dovolené v Yellowstonu :)

    Unknownie.blogspot.com || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  3. jeeej,ja mám také isté okuliare :D veľa šťastia pri cestovaní :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. S tím přehozením životního stylu ti moc fandím!! Sama vím, co to je, taky jsem dřív kašlala na to, co jím a jestli se hýbu nebo ne, ale od ledna jsem najela na zdravé jídlo a začala chodit hrooozně moc pěšky a dneska mám dole 13 kilo. :) A nejen to, ale už jsem i míň unavená, celkově je mi líp a prostě je to supr! Navícj sme si na zdravé jdlo tak zvykla, že měto hrozně bavbí a furt hledám nové recepty a vykupuju bio obchůdek u nás ve městě. :D Sice občas teď nějakou tu čokoládu nebo něco na grilování mlsnu, ale už prostě nejsem prasátko, jako dřív a jsem fakt ráda, nejen kvůli té váze, ale kvůli celkové pohodě. :) Jinak s váhou se mi to teď seklo, chtěla bych dolů ještě něco málo, ale tím se nestresuju, ono se to zas třeba rozdeje. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat