Dělám si radost

by - června 24, 2016

Krásný den všem,

Protože už hodně dlouho nebyl žádný "haul" a i přes to moje šetření, se mi toho nakupilo docela dost a je  mám z těch věcí hroznou radost,  tak je vám chci všechny ukázat.

Věc z které mám úplně největší radost je tenhle krasavec od Samyangu.  Asi dva roky zpátky  jsem nad širokoúhlým objektivem uvažovala, ale pak jsem od toho upustila, protože bych ho nevyužila a aby se mi válel doma za ty peníze, to by byla škoda. Ale  když jsme dostali v březnu víza, tak jsem si řekla, že bych si ho pořídit měla. Teď se budou krajinky fotit jedna báseň.  Teda pokud to moje levé ruce zvládnout.

Docela jsem  váhala jestli si  manuál pořídit nebo ne. Ale protože  byl Samyang můj úplně první favorit, tak jsem jsem do něj šla. Navíc jejich  85mm f/1,4 je můj nejoblíbenější objektiv.  I když zvládnout manuál byl ze začátku docela oříšek.

Samyang 10mm f/2,8 ED AS NCS CS








Bohužel mi k mé smůle odešla další paměťová karta, konkrétně už třetí za půl roku. Jedna  mi řekla sbohem asi  po 5 letech,  takže si už odpočinek zasloužila, ale zbylé dvě  mě docela nakrkli. Nakonec mi zbyla jedna 16GB, což je fakt velká bída. Takže mi nezbylo nic jiného než si koupit nové. Původně jsem si chtěla koupit 64ku, ale s tím jak mi odcházejí pravidelně do věčných lovišť, tak jsem si nakonec koupila tři 32ky od Kingston a jako bonus s doživotní zárukou. Vy co fotíte, jaké karty používáte vy?:)

Když už jsme u té elektroniky, tak  poslední kousek je powerbank. Přiznám se, že v tomhle ohledu jsem docela barbar a poprvé jsem ji naživo viděla před pár měsíci  a koukala na to jak zjara. Od té doby se mi ale párkrát úplně vybil  telefon  v tak nevhodnou chvíli, že jsem si řekla, že by to  něco chtělo. No a teď budu doufat, že se mi nevybije oboje za ráz.



Za posledních pár měsíců jsem si nekoupila skoro žádnou kosmetiku a spíš se snažíme všechno vypotřebovat aby jsme toho následně balili co nejmíň. Ale protože jsem se nějakým nedopatřením dostala ke stojanu s kosmetikou NYX a  samozřejmě jsem nemohla odejít s prázdnou. 
Matte Lipstick - odstín Alabama
Round Lipstick - odstín Lala

K tomu jsem ještě přihodila Carmex, nad kterým jsem hodně dlouho ofrňovala, protože když jsem ho jednu vyzkoušela, neviděla jsem v tom žádný zázrak. Ale   protože jsem měla v poslední době hrozně suché rty a neměla jsem u sebe nic, tak jsem  mu dala  znova šanci a už chápu, co na něm všichni vidí.

A jako poslední Matte Me od Sleeku v odstínu 431 Fandago Purple. Ještě jsem ji nezkoušela, ale jsem na ni vážně zvědavá :)



Od kosmetiky rovnou k oblečení. Obchodům s oblečením  jsem se v posledních měsících docela vyhýbala, protože jsem nic nepotřebovala a nechtěla jsem moc utrácet. Tedy ta potřeba je diskutabilní.  Ale když teď začali slevy, tak jsme si řekla, že bych si přeci  jenom nemohla udělat radost. Aspoň malou.

Původně jsem měla v plánu  si koupit džíny,svetr a sandálky. Samozřejmě jsem si nekoupila ani jedno, ale místo toho jsem si odnesla sukni, šaty, overal a několik  topů. Klasika.

Nejvíc chodím nakupovat do Manga nebo do Zary. Nedělám si žádné  iluze o kvalitě, ale přeci jenom se mi tam většinou líbí nejvíc věci.

V Mangu jsem si koupila tenhle overal, který sice  na obrázku vypadá trochu jak pyžamo, ale ve  skutečnosti vypadá mnohem lépe. A navíc je strašně pohodlný a  v mé nejoblíbenější barvě.  Nemohla jsem ho tam nechat.


V Zaře jsem si koupila  top s  odhalnými rameny ( opět v zelené barvě) a tuhle krásnou košili. Bohužel jsem ji na stránkách Zary nenašla, tak  trochu provizorní fotka.


Krásné šaty jsem našla i v H&Mku,  kde jsem byla za poslední rok  možná tak třikrát, protože oproti Česku tu mají fakt docela bídný výběr. Takže jsem byla dost překvapená, že se mi tam zase něco líbilo. Jako bonus  je tu v poslední době  docela hezky, tak doufám, že je využiji :)



Do Dorothy Perkins moc často nechodím, protože  u většiny věcí, které s emi tam líbí mají vysokohorské ceny. Ale když jsou ty slevy, tak jsem se tam šla mrknout a odnesla si tuhle krásnou sukni. Líbil se mi tam ještě jeden top, ale chtěli za něj docela dost a tak jsem si musela nechat zajít chuť. Třeba mi ho ještě zlevní.




A na závěr Topshop. Kde jsem našla tohle tričko, které je úplně z božího materiálu a jako bonus nějaké spodní prádlo.



A protože jsem si při mém pádu do jezírka, úplně zničila svoje bílé kecky, z kterých  ten žabinec nejde vyprat, tak mi nezbylo nic jiného než se jít podívat po  nových a nakonec jsem narazila na tyhle, na které byla jako bonus 50% sleva. No neberte to.



A nebyla bych to já bez knížek a papírenských věcí.


Od drahouše jsem dostala k výročí Book Journal od Moleskine a miluju ho! Pamatujete si, jak nás jako děti hrozně nebavilo psát čtenářské deníky? Tak teď bych je mohla psát furt.  Vždycky mám hroznou radost když knížku dočtu a můžu si tam zase něco napsat.  Určitě se můžete těšit na článek s tipy na knížky!

A na  závěr ten nejúžasnější diář na světě. Koupila jsem si ho v Edinburghu v Urban Outfitters a nemůžu se na něj vynadívat. Nejlépe zbytečně utracené peníze ever! Miluju ho!

A to by bylo dneska všechno. Sice nemám ani rifle, sandálky a ani svetr který jsem potřebovala a můj účet zeje prázdnotou, ale stejně mám ze všech těch věcí radost.

A co  jste si koupili naposled vy?


Budu se těšit na vaše komentáře, G.

You May Also Like

10 komentářů

  1. Skvelý článok! :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně jsem se při čtení článku usmívala a měla radost z toho, že ty jsi si udělala radost :) Hrozně moc se mi líbí košile za Zary, její motiv je bezkonkurenční ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Domčo:) Košile byla láska na první pohled a brala jsem ji i bez zkoušení, což normálně nikdy nedělám:)

      Vymazat
  3. Tá košeľa so Zary - megasuper! A tiež trošku v dobrom závidím aj ten objektív a moc sa teším na tvoje fotky s ním :) Taktiež som nedávno dostala powerbank a myslela som si predtým, že sa bez toho dá žiť a dlho som tomu trendu odolávala, ale nie, NEDÁ! :D Hlavne cez dlhé cesty domov vlakom sa mobil vybíja raz dva.

    OdpovědětVymazat
  4. Týýjo, takovýto článek jsem tu Tebe, Gábi, ještě snad ani neviděla :D. Ale pěkné! :) Můj spolubydlící hodlá taky tento týden objednat nový objektiv, tak se moc těším na fotky a že si ho budu moct zkusit i já ♥. Nejsem tedy žádný profík jako Ty, ale pomalu se tomu učím :D.
    Jinak já si naposledy koupila šatky, z kterých mám velkou radost. Po dlouhé době jsem si nějaké koupila, protože to už byla opravdu potřeba :D. A taky mám objednanou ručně šitou sukýnku od jedné šikovné slečny, ale o tom se pak vše dozvíš u mě na blogu :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci sis nakoupila, dobrý výběr! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, tolik odměn, ale je to třeba! Určitě si je právem zasloužíš :) Jinak jak to děláš s těma paměťovkama ? :O To se mi teda ještě nestalo a doufám, že ani nestane :D A přesně tuhle samou power banku také chci, už ji nutně potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě teď právě karka od Kingston (lebo jak se to píše) vyplivla poškozené fotky. Stalo se mi to už jednou asi před dvěma lety, ale tenkrát nebyly důležité. Teď ano a dost mě to mrzí. Fakt nevím, jakou kartu koupit, aby se mi to nestalo znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak ja doufam, ze ty moje budou v poradku. Moc jsi me nepotesila:D my se takhle podelalo cas fotek ze svatby a z dovolene. V pocitaci se otevrela jrn ctvrka fotky a tada!

      Vymazat
  8. Pokukovala jsem nedávno po naprosto stejné powerbance. :) Je strašně hezká, asi do ní taky půjdu. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat