Žiju

by - května 03, 2016

Krásný den všem,

V poslední době mám hroznou chuť psát a kdykoliv nesedím u počítače, tak mám  asi milion nápadů, fotek a věcí o které bych se s vámi ráda podělila. Ale stačí abych otevřela blogger  všechny myšlenky a nápady jsou pryč a já si připadám jak vygumovaná  a nejsem schopná sesmolit ani kloudnou větu.

Navíc se mi včera stala hodně nepříjemná věc, z které je mi ještě teď špatně.
Šla jsem odpoledne z práce, měla nasazená sluchátka a koukala na nějaké video, byla jsem asi 30 metrů od našeho domu a najednou přiběhl nějaký kokot a snažil se mi vyrvat mobil z ruky. Naštěstí jsem ho držela pořádně, takže to vzdal  a utekl na druhou stranu silnice  a v té chvíli jsem si všimla, že kus za mnou stojí další,  Do té doby jsem si to nějak neuvědomovala, ale v tu chvíli jsem se začala úplně třást a mazala domů. V životě se mi nestalo, že se mi ruce třásly tak, že jsem nebyla skoro schopná otevřít dveře. Momentálně docela vyšiluji z toho, že se to stalo za bílého dne a nějak si nedokážu představit, že pudu sama domů o půl 11 v noci.

Ale dost nepříjemných věcí.  Ráda bych vám pověděla, jako články mám v plánua  doufám, že  vás aspoň něco z toho zaujme:)

1. Ráda bych  napsala několik článků o Dublinu, kam se jít najíst, kam se jít podívat, plus případně i tipy na výlet po Irsku. A kdyby vás to třeba i zajímalo, taki nějaké shrnutí zaměřené na práci zde, co všechno vyřídit atd:)

2. A jak už jsem říkala, tak mám asi milion fotek, takže se můžete těšit na fotky z Říma, ze zoo v Dublinu a  i na fotky ze photoshootu s Aurorou :)

3. Navíc bych se zase ráda vrátila ke článkům ve stylu tipy měsíce, nebo jen tak na filmy a knížky. Anoo, konečně jsem začala víc číst

A ještě spoustu dalších věci, na které si teď nemůžu vzpomenout. Ale to neva!

A budu mít ráda když mi napíšete jaké články by se líbily vám, nebo co váa zajímá :)

A na závěr dva mé poslední týdny alá instagram.

Mějte se krásně!












You May Also Like

2 komentářů

  1. Jééj, Tvá špatná příhoda mě mrzí, já netuším, co bych dělala :O. Navíc jsem takový poseroutka, takže bych si to asi později hodně brala. Jinak krásné fotky jako vždycky ♥.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já se těším na články z Dublinu :)
    Jinak musím říct, že máš nádherné fotky!!! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram