Summer Plans

by - května 28, 2016

Krásnou sobotu všem,

Léto už nám pomalu klepe na dveře.

 Tedy  v Česku, tady mi klepe maximálně na dveře protivná Číňanka aby mě  mohla za něco seřvat.  Není podstatné jestli je  za co, ale hlavně že jí to udělá radost. Co bych pro ni neudělala!:D

Za poslední roky jsme neměli žádnou vyloženě válecí dovolenou, což mě na jednu stranu docela mrzí, protože jsem vyloženě  válecí typ, který když se nemusí hnout, tak se prostě nehne. Navíc ta představa válení  se na pláži s knížkou a v ruce kokotejl, to je sen!
 Ale zase na druhou stranu, když se hnete  z lehátka  maximálně k baru  tak toho moc neuvidíte. Takže  poslední dva roky byli, co se týká dovolených, spíš  poznávací.

No a nebude tomu jinak ani tohle léto.

Už teď v červnu nás čeká třídenní výlet do Edinburghu, kam se vážně těším, protože jsem ve Skotsku ještě nikde nebyla a a navíc  mi všichni říkali jak je Edinburgh krásné město. Tak jsem na to zvědavá.

Navíc je to  takový náš poslední výlet tady z Irska a taková pořádná dovolená/ nedovolená  nás čeká  až na konci srpne kdy před odletem na Zéland strávíme celý měsíc v Česku.
Dokud jsme  bydleli ještě "doma", tak mi Česko nikdy nepřipadala extra zajímavá a na dovolenou jsem jezdívala radši do zahraničí, než na Šumavu. Ale čím déle jsme pryč, tím víc nás mrzí, že jsme toho v ČR ještě spoustu neviděli. A tak jsme si řekli, že to  v tom září musíme napravit.

Hned po příjezdu  nás čeká dvoudenní festival na Bouzově, kde jsem byla naposled taky před x lety a už se nemůžu dočkat! Potkáme se tam?

O pár dní později jedeme s mamkou na zasloužené wellness, které od nás dostala k narozeninám a při té příležitosti se podíváme do Českého Krumlova a na zámek Hluboká. Přiznávám, že jsem taková hanba, že ani Krumlov, ani Hlubokou jsem ještě neviděla!

Taky jsme se s přítelem rozhodli  podívat se do Adršpašsko-teplických skal, kde jsem sice už byla, ale to bylo pomalu ještě před Kristem, takže si to ráda zopakuji. A přiznejte se, kdo neměl rád  pohádku  Z pekla štěstí a štramáka Honzu? Styďte se!:D

A protože má přítel rodinu na Slovensku, tak nás čeká prodloužený víkend v Podhajské. Pamatujete si ty doby, kdy vás rodinný výlety  otravovali?  Asi starneme pretože mi je teraz naozaj radi!

Po návratu ze Slovenska  za námi přijedou kamarádi z Dublinu, tak strávíme několik dní v Praze a konečně se pojedeme podívat na lom Velká Amerika  a pokud se zadaří tak i na vyhlídku Máj  a na Karlštejn.

A  a na závěr  Vídeň! Je to  to docela ostuda, že i když ji máme kousek, tak jsem tam byla maximálně na letišti. Ale my to napravíme! A doufám, že přemluvím přítele aby jsme se šli podívat na pandy!!

A do toho budeme o 106 grilovat,  navštěvovat celou rodinu a kamarády a  chodit pařit na vesnické zábavy! Protože, to já ráda!

 A co vy, jaké máte plány na léto? Chystáte se někam do zahraničí, nebo máte radši výlety po Česku?


Budu se těšit na vaše komentáře, Gabi

You May Also Like

7 komentářů

  1. Wow, tak to jsou plány :O. Já mám zatím naplánovanou jen Prahu, strašně dlouho jsem tam nebyla a pak Hradec, kam jedu na festival na Martina Garrixe ♥. Na Bouzov se chystám už pěknou řádku let, ale netuším, jestli se tam vůbec někdy dostanu :D. A Hluboká? Tam bych taky moc chtěla, musí tam být krásně ^^.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mas brutalne nabity, takovy plany jsem nemela ani nikdy :D Na jak dlouho jedes na ten Zeland? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem na nas zvědava :D
      Jedeme na rok a doufam, ze kdyz se nám tam po tom roce bude libit, tak nam nejakym zazrakem daji pracovni vizum:D

      Vymazat
  3. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. No já čumím, vážně se mi líbí jak píšeš, jak dokážeš skvěle popsat situace. Je mi divné, že jsem na tebe nenarazila už dříve, ale za mě palec nahoru, líbíš se mi, dávám odběr krásko!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to podobně, dokážu se klidně celý den válet na pláži, ale na druhou stranu miluju poznávání nových míst, takže taky dovolené tak nějak kombinuju. :) Minulý rok jsme se váleli v Bulharsku, tenhle rok budem projíždět jižní Čechy, už se hrozně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že všechny plány zatím klaply!
    Jinak Podhájská je super! :) Člověk si tam skvěle odpočine a nemusí jezdit ani moc daleko.
    Na vlastní pěst bych se tam ale nevydala, super balíčky jsou třeba na této stránce (https://slevoking.cz/tag/podhajska), většinou je v ceně ubytování, strava a všechno možné. :)

    Okolí ubytka většinou navíc nabízí i různé možnosti výletů na kole nebo nějaké menší procházky po okolí. Za návštěvu určitě stojí i letní kino nebo kavárna Central Park. :)

    Já letos navštívila Vysoké Tatry a Krkonoše (žiju v ČR tolik let a ještě jsem tam nikdy nebyla), takže se docela stydím. :D


    OdpovědětVymazat