Photoshoot with Karen

by - května 21, 2016

Hezký večer všem,

Čekají na mě  fotky z posledních dvou focení, ale místo toho abych se na ně vrhla, tak jsem náhodou narazila na  fotky s Karen a pustila se do nich. 

Přesně si pamatuji dobu, když jsem  měla  odevzdávat právě tyhle fotky a jak  "moc" se mi do nich chtělo a místo nich jsem   radši dělala ty, který byly aktuální před půl rokem. Klasika.

Teď se půjdu vrhnout na svůj půlmetrový TO DO LIST, který na mě laškovně pomrkává ze stolu a evidentně si myslí, že budeme kámoši. Nebudeme!

Užijte si sobotní večer, 
G.             








You May Also Like

3 komentářů

  1. Mám to úplně stejně. Momentálně ve spojitosti s bakalářkou. Celou dobu jsem nadávala, že bych se radši učila než ji psala a teď zase , že bych radši psala jednu, než se učila!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Karen je vietnamka? :) Vypadá opravdu zajímavě, když má zrz vlasy, vietnamku se zrz vlasy jsem snad ještě neviděla a fakt jí to sluší! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Instagram