Photoshoot with Giorgia

by - května 07, 2016

Krásný den všem,

Mám pro vás dneska ukázku z mého poslední focení z kterého mám vážně radost. Hlavně po včerejšku, kdy mi jedna  zrušila focení asi půl hodiny než jsme měli začít  a já byla docela naštvaná.

Ovšem to dnešní mi náladu 100% vylepšilo . Miluji když můžu fotit pihovaté zrzky a Giorgia  je vážně krásná!
Fotili jsme opět v  botanické zahradě, ale tentokrát mnohem  víc" romantické" fotky než obvykle. 

Sice zatím jen dvě, ale doufám, že s vám budou líbit!

Mějte se krásně a užívejte si víkend!


You May Also Like

3 komentářů

  1. Páni, no tak ta je opravdu přenádherná! A tys z toho udělala ještě něco nádhernějšího!

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Tak slečna je opravdu nádherná! těším se na další fotky

    OdpovědětVymazat