Photoshoot with Aurora, part 1

by - května 16, 2016

Krásný den všem,

Posledních pár dní se necítím moc dobře a jsem povětšinou ráda, že přijdu z práce domů,  udělám aspoň něco  málo z toho co bych měla a vlezu si do postele a jen ležím a skuhrám.  Ale dneska mi přišla moc milá zpráva od Aurory, která mi udělala vážně radost a protože už je to docela dlouho od našeho společného focení a já vám ještě neměla možnost fotky ukázat, tak tady je aspoň pár kousků z jedné série.

Aurora byla ze začátku hrozně nervózní, navíc jsme  měli "štěstí", že bylo ve skleníků  docela dost lidí, ale  myslím, že fotky se nakonec povedly a doufám že se vám budou líbit :)

Gabi

PS: Příště se můžete těšit na první  článek o stěhování se do Dublinu.











You May Also Like

6 komentářů

  1. Krásné fotky i slečna. Můžu se zeptat v čem upravuješ fotografie?

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky se moc povedly :) Slečna je krásná, zajímavý typ :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten klobouk je dokonalý, skvělá barva, chci, potřebuju! já mám vždycky problémy s tím, jak takovéhle klobouky nosit, ale přijdu na to, zkusím to jako ty :) !
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta má boží vlasy!! :) Na to, že byla ze začátku stydlivá, tak je výsledek báječný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Třetí a poslední fotka. Královny! :) Slečna je krásná, neobvyklá a svá. A klobouček ji neuvěřitelně sluší! A tobě to focení vážně jde krásně od ruky :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat