Jak jsme byli v Zoo/ Dublin, Part 1.

by - května 05, 2016

Krásný den všem,

Skoro po roce a půl, co tu bydlíme jsem drahouše přemluvila, že si vyrazíme do zoo.  Nakonec jsme čekali skoro měsíc a půl než nám vyšlo jakž tak počasí a mohli jsme vyrazit. 

Dublinská zoo patří určitě mezi ty nejhezčí, co jsem měla možnost vidět. Výběhy mají vážně krásné a vůbec to nepůsobí takovým tím smutným dojmem jak některá zoo v Čr. Jde vidět, že se opravdu snaží o přirozené prostředí a většina výběhu je opravdu velká. 

Navíc se mi líbilo, že zvířata nebyla ve výběhu sama, ale většinou měli nějakého "kámoše" k sobě. Protože docela často nemají zoo finance, nebo prostory na to aby mohli mít víc zvířat a ono takový osamělý slon ve výběhu vypadá dost smutně, ještě když vezmeme v potaz, že sloni jsou společenská zvířata.  Takže za mě palec  nahoru!  A o mláďatech se snad ani nemusím zmiňovat, ty jsou vždycky k pomuchlání.

Doufám, že se vám budou fotky líbit.

  A budu ráda, když mi do komentářů napíšete jaké zvíře/ zvířata máte nejradši a jaká zoo, kterou jste měli možnost navštívit se vám líbila nejvíc :)

Mějte se krásně, G.





















You May Also Like

6 komentářů

  1. naadherne fotky!! <3 hlavne ta treti. na tu jsem zirala nekolik minut, protoze je fakt fakt dokonala!
    Ja v zoo byla asi jen 2x nebo 3x v zivote.. mamka je totalni odpurkyne zoo, cirkusu, atd.. takze, jako deti jsme ani nevedeli, ze to existuje. Poprve jsem byla v nejake parodii na zoo, kdyz jsem byla na tabore, ale tam meli jenom nejaky papousky, takze me to nic moc neuhranulo :D a na stredni jsem poprve byla se skolou v prazske zoo - a i presto, ze to je asi 3roky, tak jsem se porad nerozhodla, jestli se mi tam libilo nebo ne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni to jsou krásné fotky, líbí se mi hlavně ti plaměňáci. :)

    Jinak v ČR doporučuju ZOO Lešnou ve Zlíně, tu miluju a to jsem zoologických viděla už moc. Hodně lidí říká, že je to jedna z nejkrásnějších zoo v ČR, navíc ty výběhy tam mají taky řešené dost dobře. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, Lesna je snad nejhezci zoo v Cr.Navstivila jsem ji nekolikrat a v zari se chystame zase:D Jinak i Plzen je pekna :). A dekuju moc!:)

      Vymazat
  3. Jééé :) Do Zoo chodím moc ráda, jen nikdo moc nechce chodit se mnou :D. přestože plameňáci nepatří k mým nejoblíbenějším zvířatům, tak se na ně chodím dívat nejradši. A pak ještě na všechny možné tropické pavilony :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé tak tam potřebuji jet! ♥ Já nejvíle miluju ZOO Lešná a pak tu v Praze :3 Ze zvířat zbožňuju vlky a tygry, ale celkově jsme ujetá na kočkovité a psovité šelmy. Co mě moc nebere jsou ryby a ptáci. Ale jsem velký milovník zvířat, takže.... ♥

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky pelikánů. tuleně a tý červený pandy jsou naprosto boží!♥
    Super, že jste taky po takový době vyrazili :) .. Já zoo navštěvuju moc ráda, na zvířata se super kouká a jsou často i dost fotogenický a to mě baví :D .. Jinak ze zoo, který jsem měla zatím možnost navštívit mě zaujala Plzeň. Ale chtěla bych se podívat do Liberce na bílý tygry a do Rakouska na pandy ♥♥
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat