Photo Report : Portmarnock beach

by - května 26, 2016

Hezký podvečer všem,

Měla jsem dnes v plánu udělat si takový ten  hezký odpočinkový den, kdy  si zapálím svíčky, budu se celý den válet v posteli a koukat se na seriály a číst si. Bohužel jak to tak  bývá, tak nic z toho se nekonalo, protože mi zavolali z práce, že musím přijít. No a tak jsem šla. Nafučená na ně, na sebe a vlastně i na celej svět, že se jak líná mrcha nemůžu válet celý den v posteli. No stane se.

A tak se to snažím dohnat aspoň teď. Krásně mi tu voní pivonka od Yankee Candle a já se rozhodla vám ukázat  fotky z našeho posledního " výletování " s drahoušem.

Před  dvěma  týdny nám vyšel společný  volný den a  ještě bylo navíc krásné počasí a to se stává asi tak jednou za sto let. Hlavně tady. A tak jsme si řekli, že  by to chtělo nějaký dobrodrůžo   a když už nám tu zbývá jenom pár měsíců, tak by  jsme toho měli vidět co nejvíc. A tak jsme se vydali k moře. Moc často se k němu nedostaneme a hlavně u něj hodně fouká, tak si necháváme zajít chuť. Ale když bylo tak krásně  tak jsme plni optimismu vyrazili.
 Sice tam příšerně foukalo a byla  poněkud větší kosa než jsme čekali ( zas tak velký zázraky se ten den  neděli ),  ale  rozhodně to stálo za to. A kdybych si  neodnesla domů parádní rýmičku a bolení v krku, tak bych řekla, že to bylo nejlepší. Ale ono i skvělé stačí!

PS: Budu doufat, že  si tam dáme ještě nějaký photoshoot!

A kde jste byli naposled na výletě vy?


Budu se těšit na vaše komentáře a mějte se krásně!
Gabi










 Drahouš se dokonce  nechal přemluvit, ž mi bude dělat modelku. Což byl taky  pomalu   zázrak!









A na závěr  kvítí, protože to já ráda!







You May Also Like

5 komentářů

  1. Krásne fotky, super, že vám práve v čase voľna vyšlo počasie a vyzerá to tam z fotiek úplne úžasne! :) A Peony práve vonia aj mne!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opět krásné fotky, hlavně ty poslední, ty se mi líbí nejvíce ♥. Já nikde moc nevýletuji, protože ty zkoušky dají pořádně zabrat, ale těším se na příští víkend, protože to vyrazím do ZOO a určitě ještě někam. Aspoň tady u nás :). A pak plánujeme i Prahu, ale to asi až po zkouškovém :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tam musí být opravdu úžasně :) Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky, je to tam kouzelné :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, přenádherné fotky, fakt krása. :)

    My teď moc nevýletujem, protože přítel prodal staré auto a chce kupovat nové, ale kupuje ho už asi dva měsíce. :D Prostě furt ne a ne sehnat to pravé (shání ojete max. 10 let staré a prostě nejsou :D). Ale jinak tu ve Zlíně byl minlý týden film fest, takže jsme si užili zábavy až až. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Instagram