9 years together

by - května 11, 2016

Dneska je to přesně  9 let, co jsem  si užila svoji  první oficiální pusu před prosklenými dveřmi bytovky a z toho zážitku žila ještě týden. Ten večer se mi spalo opravdu růžově!  Ještě aby ne když jsem usínala s přiblblým úsměvem na rtech.

Nikdy by mě nenapadlo, že ten čas může tak letět, navíc když si  při tom  vzpomínání připadám pořád jak bláznivá puberťačka a mám   ten stejný přiblblý výraz. Jako kdyby uplynula jen krátká chvíle.

Za ty roky  jsme si prošli spoustou věcí.  Jak těmi,  na které  budeme vzpomínat dokonce života, tak i takovými, na které je lepší zapomenout. Ne  vždycky to bylo jednoduché, ale o to víc si pak člověk váží těch chvil, kdy byl opravdu šťastný.

A i když mám občas pocit, že ho udusím polštářem, protože po sobě neuklízí a dělá mi to natruc, že mu  spoustu věcí musím milionkrát opakovat a on je stejně za chvíli zapomene, že je občas jak malé dítě a hromada dalších věcí, které mě dokáží zaručeně vytočit,  ale pak  vždycky přijde ta chvíle, kdy mě obejme, dá mi pusu nebo mi poví nějakou šílenou blbost, která mě zaručeně rozesměje a všechny ty nepodstatný maličkosti, co mi před chvíli připadaly jako největší problém  na světě,  se najednou rozplynou.

A o tom to celé je!



You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten čtvrtý odstavec do detailu sedí i u nás! :D :)

    Jinak krása, přeju vám hodně štěstí i do dalších let, sluší vám to spolu, hrozně moc se mi líbí ta třetí fotka! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. to je krasne! :)
    tak preju jeste spoustu spolecnych let.. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Gabi, to je moc krásné, mám z vás úplně velký úsměv na tváři :) Moc vám to přeju, jste spolu tak krásní, tak gratuluji a ať vám to vydrží navždy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všimla jsem si toho na ig a teď i tohohle článku a stejně pořád zírám!
    Je skvělý trávit život s někým, s kým ti je dobře. :) S přítelem jsme spolu 6 let, začali jsme spolu chodit v patnácti a doteď se tomu každej diví. Jaktože jsme hned vlezli do vztahu, kterej trvá tak dlouho, a neužívali si na diskotékách a podobně jako ostatní..
    Já zase nechápu je. Ikdyž se s přítelem občas hádáme a nemáme zrovna šťastný chvilky, stejně bych ho za nic nevyměnila.
    Myslim si, že mít k sobě někoho, kdo je tvůj nejlepší kámoš, parťák pro každou špatnost, tvoje opora i milující partner v jednom, je to nejcenější, co může člověka potkat. :)
    K devíti letům ještě jednou gratuluju a přeju ještě spoustu dalších! :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!! Přesně! My jsme spolu s přítelem od 16 a navíc jsme bývalí spolužáci ze základky a taky jsme neustále museli poslouchat jak nás to spolu ještě může bavit atd. Teď už pro změnu omílají, kdy bude svatba a děti. Což je možná ještě horší:D
      A přeju ať vám klape ještě minimálně 100 let!:)

      Vymazat
  5. To je krásný! Strašně mě těší vidět, že takovýhle lidi existují, že jim je spolu 9 (a více) let dobře.. že všichni nejsou bezcitný a bezohledný a raději jdou jinam, než by pro druhého hnuli prstem (což je bohužel tak nějak trendem dnešní doby). Přeji ještě spoustu dalších krásných chvil! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram