Photoshoot with Aurora

by - dubna 19, 2016

Měla jsem původně v plánu úplně jiný článek, ale znáte to.

KONEČNĚ! jsem měla možnost fotit v botanické zahradě a už jen  při průběžném prohlížení fotek jsem z nich hrozně nadšená a tak jsem se vám rozhodla aspoň jednu ukázat. A rovnou vám ukážu i otiginál.

Ùplně jsem se  do tohohle stylu zamilovala!

 Už se těším až budu mít čas a vrhnu se na další fotky! A rozhodně to nebylo moje poslední focení na tomhle úžasném místě!


Před ùpravou



You May Also Like

7 komentářů

  1. Jéé, no to je opět krása, já ty tvoje fotky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka, těším se na další, Gábi! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky, moc se povedly! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máš super styl. Fakt, že jo. :)
    Pamatuju si, jak jsi začínala a krásně jsi se vypracovala. Tleskám! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je suprová!! :) Určitě se těším na další fotky! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to krásně, těším se na další ukázku! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat