Photoshoot s Lucií

by - dubna 14, 2016

A dneska  pro vás mám   další portréty.

S Lucií  už jste jednu fotku  vidět mohli a já mám pro vás dneska další. Focení proběhlo před pár týdny, kdy nám krásně vyšlo počasí a navíc jsme našli fakt pěkné místo takže jsem byla nadšená, ovšem o trochu míň z toho, že to byl soukromý pozemek a já jsem docela posera.

 Fotili jsme maximálně  půl hodiny, protože Lucka byla nemocná, tak aby to ještě neodnesla a během té chvíle na nás přišel hlídač a ještě nějaký manažer. Klasika. Ale nakonec nás to nechali do fotit a tamtadadá. A tady je výsledek.

PS: Dnes mi navíc přišla zprávu od jedné opravdu krásné modelky a já z toho mám teď druhé Vánoce!!:)





You May Also Like

11 komentářů

  1. Kouzelné! :3
    Škoda, že jsi tak daleko. Hned bych se od takového profíka nechala blejsknout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju! od tebe mě to obzvlášť těší!!

      Vymazat
  2. Coože? Takové úžasné fotky jen za půl hodiny?! :O Ty jsi fakt kouzelnice :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky :) Nejvíc obdivuju, jak se vyrovnáš s barvami, protože já už se s tím trápím takovou dobu, že už začínám pochybovat, že to toho někdy proniknu :) asi přejdu na BW a bude klid :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou dokonalé fotky, moc se vám povedly! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem jednu fotku v jednom z minulých článků a koukala jsem! Teď koukám ještě víc, opravdu povedené focení, Gábi :)).

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak talentovaná! Opravdu skvělé fotky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky!❤

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ta poslední fotka je moc pěkná :-)
    jinak všechny fotky mají něco do sebe.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat