Jak jsem chtěla změnu

by - dubna 09, 2016

Krásný den všem,


Před víc než týdnem, mě popadla hrozná chuť změnit design. Ten starý už tu byl dlouho a  začal mě a nějak mě přestal bavit. Bohužel  jsme nemohla najít takový, který by se mi líbil  a já ho  byla schopná nastavit tak aby vypadat dobře. Takže jsem jich vyzkoušela asi deset, měla z  toho nervy nadranc a vždycky jsem se vrátila k tomu původnímu.

A dneska mě asi něco osvítilo a tadááá. Po pár  hodinách práce, kdy jsem ho musela  několikrát celý  smazat, protože jsem  si udělal binec v html  je konečně hotový a  mám z něho fakt radost. Chtěla jsem něco víc jarnějšího a to se doufám povedlo.

Slidy, které  běží  nahoře, bych ráda měnila každý týden. Nejen proto,  aby to nebyla nuda, ale  abych   i sem tam za čas oprášila starší články, které by jinak zůstaly zapomenuté v archivu. A   třeba i objevíte článek, který jste předtím vůbec nečetli.


Budu ráda, když mi napíšete jak se vám design líbí, co by jste případně vylepšili, nebo změnily a jaké příspěvky by se vám v záhlaví líbily nejvíc.

Mějte se krásně, G.


You May Also Like

13 komentářů

  1. Výborná změna, sama si od včerejška pohrávám s tou samou myšlenkou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Poradila sis s tím velice dobře. Já taky měnila; včera :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc pěkné! :) A prosímtě, jak přesně to funguje v tom HTLM? Já se v tom vůbec nevyznám, chtěla bych si taky trochu pozměnit design, abych neměla jen ten základní co blogger nabízí

    OdpovědětVymazat
  4. vypada to suprove :) akorat ty slidy se mi nezobrazujou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Pokud koukáš na mobilu, tak to vidět není a stejně tak když máš otevřený nějaký článek. jde to vidět jen na hlavní straně :)

      Vymazat
  5. Dokonalý design! :) Mě chuť změnit design blogu popadla už několikrát, ale nikdy jsem s tím nebyla spokojená a než si toho kdokoliv všimnul, vrátila jsem tam zpátky ten můj "klasický" design.. ale po zkouškovém se do toho už určitě pustím a dovedu ho k mé spokojenosti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já už tohle nutkání mám taky delší dobu, ale prostě pořád nemůžu narazit na ten můj dokonalý vysněný.. a už mě to i docela trochu štve, tak doufám, že s tím brzo něco udělám.. :/ Ale gratuluji, že už ty jsi aspoň trochu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi nový design líbí ♥. Celkově je super, ta růžová je krásná a ten pravý postranní panel je skvěle udělaný :). Chválím, jsi šikovná, Gábi ^^.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krásne, hlavne tie farby, moje obľúbené - také jemné a predsa výrazné. Závidím ti, že sa vyznáš do html! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, to se opravdu hodně povedlo! Přiznávám, že tiše závidím, protože na blog.cz nic takového nenastavím, ani kdybych hodně chtěla :) je to krásně svěží, jarní, přehledné a přitom neokoukané :) palec hore, dobrá práce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, prokouklo to tu! Ten styl se mi fakt hrozně moc líbí. Akorát mi teda k tobě nejde růžová barva, vůbec bych neřekla, že ji máš ráda, ale je to hezky jemné. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle design se ti moc povedl, je takový strašně příjemný. Chtěla jsem se zeptat, tvořil jsi ho vyloženě ty (popřípadě v jakém programu) nebo je někde stažený? Vážně moc se mi totiž tenhle styl líbí :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Nedělela jsem ho sama. Už si nepamatuju stránku kde jsem ho našla, ale stačí do google zadat free blogger templates a hned na první stránce je několik webu, kdy těch designu najdeš spousty :)

      Vymazat