THE MAKING OF HARRY POTTER, PART 4

by - dubna 10, 2016

Hezkou neděli všem,


Mám pro vás  opět pár fotek z HP studia.

Přiznám se, že kdykoliv se na fotky koukám, tak mám chuť  běžet na letště a letět do Londýna abych tam mohla jít ještě jednou.  Ovšem to už by mi asi neprošlo a  i přesto že má drahouš Harryho taky rád, tak by si pravděpodobně myslel , že jsem magor. I když jsem si říkala, že bych mohla překvapit jendou ségru a vzít ji tam. Takže výhra pro obě!:D

A  jedna z nej " místností" byla právě Brumbálova pracovna. Tak se na ni pojďme podívat.


Vzpomenete si, která místnost se vám z filmů líbila nejvíc?:)


PS: A už jsem vám říkala, že budu mít další tetovačku. A jak jinak, než  v souvislosti s Harrym Potterem! 
























You May Also Like

1 komentářů

  1. To je bezvadné. ^^ Taky bych se tam někdy ráda podívala, až budu v Anglii určitě to nesmím vynechat!

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Instagram