Gabi needs new shoes

by - dubna 23, 2016

.. aneb o tom jak jsem si chtěla koupit  tenisky.


A znáte to, kdykoliv si chcete něco koupit, dobrovolně utratit těžce vydřené peníze, tak  na jednou nic nemají. Nebo sice mají, ale bohužel je to těžce nad rámec vašich finančních možností. Je to smutný, protože kdykoliv nic nepotřebuji, tak bych si toho  nakoupila milion.

Ale k  věci. Konečně jsem našla tenisky, který se mi líbily a  a nestály tolik, abych do konce měsíce musela jíst kořínky. A tamtadadá!

Mám z nich vážně radost. Sice se bezkonkurenčně staly nejbarevnějším kouskem v mém šatníku a  oranžovou barvu obvykle fakt nemám vůbec ráda,  ale tady  se mi  vážně líbí!  Co na tom, že jsem původně chtěla černý, šedý a nebo bílý. Jsou prostě boží!

Koupila jsem je na nike.com,  kde na ně měli   super slevu ze 149 euro na 71 euro. To by byl hřích je tam nechat. Navíc jsou jak papuče.

 A co vy, máte už svoje  oblíbené tenisky, nebo jste furt nenarazily na takové co by se vám líbily?:)





You May Also Like

4 komentářů

  1. V dnešní době mi boty přijdou šíleně, ale fakt šíleně předražený :D Teď jsem si objednala bílé adidasky, sice je budu mít hned jako prasátko, ale bože, byla to láska na první pohled :D A tyhle jsou také moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ty jsou hezké, dost originální. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sú super! Ja sama by som sa však bála nosiť toľké farby, tak obdivujem ľudí, čo do toho idú :) Ale štýl sa mi rozhodne páči.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty vypadají senzačně! Dobře jsi vybrala :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat