Co mě v poslední době baví

by - dubna 12, 2016

Krásné den všem,

Znáte to, když jednou za čas ráno vstanete, dobře jste se vyspali a máte hrozně moc energie? Tak  to se mi děje právě teď, je to pomalu jak zázrak protože poslední měsíce špatně spím a dny, kdy se  vyspím dobře bych mohla spočítat  na prstech jedné ruky.  Takže  když už jsem dneska tak pozitivní tak bych vám ráda napsala, co mě v poslední době  baví. :)

Jako seriálový maniak bych  tedy klasicky začala  seriálem. A seriálem měsíce se stává... Tamtadadáá

Jane the Virgin
Když jsem před  rokem viděla první díl, tak mě to vůbec nechytlo, ale asi měsíc  zpátky byla nouze na seriály a tak jsem si řekla, že tomu dám druhou šanci a dobře jsem udělala. Neříkám, že občas není děj trochu přiblblý a  Jane mě nerozčilovala, ale jinak je to super oddechovka u které se i pobavíte. Takže doporučuji:)




A od seriálů k filmům.

The Huntsman Winter´s War

Protože tu mají děsně výhodné čtvrtky ( kino za 5 euro ) Tak jsme začali víc chodit do kina. A minulý týden to byl právě The Huntsman a bylo to super . Docela jsem se u toho i nasmála a navíc Jessica Chastain je fakt  kočka  a to nemluvím o Charlize, která se tam sice jen mihla, ale což :)




A víte, kdo mě vždycky zaručeně pobaví?

Nicol Štíbrová, Veronika Nová a Martina Pártlová alias 3v1.
Pokud potřebujete zlepšit  den, tak si  pustě jejich videa. Já na ně můžu koukat pořád dokola! Chci  taky mít takové kámošky!




Moje nová mikina

 Vím, že je to  dost s křížkem po funuse, ale je mi to tak  nějaká šumák. Navíc když byla ve slevě za 10 euro, nekupte to! A je táák pohodlná!
Najdete ji na stránkách Topshopu.



A  protože jsem si řekla, že nebudu líná a začnu  konečně číst knížky v angilčtině tak jsme se vrhla na Glass Sword od Victorie Aveyard a už jsem skoro na konci a knížka mě vážně  baví. Už se nemůžu dočkat až ji dočtu a objednám si další díl, který vychází 21. dubna :)


A na závěr dva vosky od Yancee Candle, které  teď točíme pořád. Konkrétně Poemy ( pivoňka ) a White Tea, který mimochodem voní hodně podobně jako parfém od L/Occitane. který jsem kdysi měla.

A co baví v poslední době vás?:)

You May Also Like

3 komentářů

  1. 3v1 zbožňuju, už pár měsíců je naprosto žeru :D :D jsou vážně výborné a musím říct, že se trefují do fakt zábavných témat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, seriál neznám a ani film, budu muset napravit :D.
    Mě baví samozřejmě mé seriály, momentálně nejvíce asi Shadowhunters a pak jsem se pustila do cvičení a hlavně běhání, takže to :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je supeeer! Tak to ti držím palce, ať ti to dlouho vydrží :). Momentálně mám taky super období a je to fakt super! :) Na videa ani seriály teda vůbec nemám čas koukat, ale o holkách 3v1 jsem slyšela a viděla i kousek toho jejich prostřena a musím uznat, že je to fakt pecka :)

    OdpovědětVymazat

Instagram