Army shirt

by - dubna 01, 2016

Hezký pátek všem,


Na dnešek jsem se těšila celý týden. Máme s drahoušem společný den volna  atak jsme měli v plánu jít do  zoo ( opět!) a  na svíčkovou, mňam. Navíc když včera bylo tak krásně, tak  nás ani nenapadlo, že tomu bude dneska jinak. Chyba. je zima, leje, fouká a jako bonus svíčkovou  na oběd neměli. No a aby mi to ten den  " vylepšilo úplně" tak musím jít zítra do práce. No neberte to.

Ale nebudu se rozčilovat. nacpala jsem si pupek borůvkovou přesnídávkou a Pribináčkem a to mi zvedlo nálado! Navíc jdeme na víno.

A mám tu pro vás  dnes jeden outfit. Říkala  jsem si, že nebudu utrácet, ale když jsem uviděla tuhle košili, tak jsme ji musela mít. Navíc   byla zlevněná o 30 euro a hodila se mi ke klobouku, takže  vymýšlet důvod proč si ji nekoupit bylo nad moje síly ( protože šetříš Gábino! ). Navíc jsem konečně vytáhla svoji novou kabelku z Manga, kterou jste mohli vidět  v jednom z minulých postů.

Baví vás vůbec outfity, nebo by jste radši místo nich uvítali jiné články?

  shirt: Marks&Spencer /  hat, jacket : New Look / trousers, handbag, sunglasses: Mango / boots: Forevr 21/ necklace: ebay


















You May Also Like

4 komentářů

  1. Mám rada tvoje outfity, topánky a kabelka sú top :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda Tvé outfity a celkově, když prostě je vše krásně nafocené, to je TOP potom ♥. A to Ty prostě umíš, Gábi :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, moc ti to sekne. :) Líbí se mi hlavně ten klobouk v kmombinaci s těma brýlema. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný outfit, ty botky jsou super, dříve jsem měla podobné, ale je to už dlouho..

    OdpovědětVymazat

Instagram