Victoria, Part 2

by - března 13, 2016

Zítra jdeme konečně fotit do Národní botanické zahrady a shodou okolností, se moje další modelka jmenuje taky Victorie, což mi připomnělo, že jsem před nějakou dobou  konečně dodělala  všechny fotky a zapomněla jsem vám ten zbytek ukázat. Takže tady jsou,

Doufám, že  ještě před odjezdem  stihneme nafotit ještě něco dalšího:)

PS: Focení  se opět zrušilo. Paráda











You May Also Like

5 komentářů

  1. Fotky opět super! Jen mě u těch třech posledních trošku ruší ta uřízlá hlava. Ikdyž to byl nejspíš záměr. :)
    Mrzí mě, že se ti focení zrušilo. Momentálně vím jak se cítíš! :/ taky mi teď kamarádka odřekla focení, jsem z toho akorát naštvaná!
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  2. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc se mi líbí její pihy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, slečna má moc zajímavý obličej. :)

    OdpovědětVymazat