THE MAKING OF HARRY POTTER, PART 3

by - března 16, 2016

A jedeme dál.

Víte co mě na tam překvapilo nejvíc?

Že všechno bylo propracované do nejmenších detailů. I takové věci, které by se dali nahradit počítačovými efekty byly dělané ručně a člověk  na to pak kouká s otevřenou pusou a říká si kolik hodin práce bylo za nějakou drobností, která se pak  ve filmu jen mihne:)

Budu ráda,  když mi do komntářů napíště jestli vás tyhle články  plné fotek " na pokračování " baví. Přeci jenom, už je v pořadí třetí. Ovšem kdyby ano, tak mám v záloze ještě spoustu fotek, protože  ty ateliéry byly obrovské!:)












Nebelvírská místnost

Neviditelný plášť


You May Also Like

5 komentářů

  1. Jé, to jsem zase něco prošvihla. Musím se dom,a až budu mít víc času než tady v práci (hihi :D) podívat i na předchozít části. :) Pottera mám moc ráda a dokonce jsem už i 3 roky zpět přečetla všechny knihy. :) A taky jsem měla pujčenou knihu o natáčení a líbilo se mi, jak píšeš, že vše bylo propracované opravdu do detailů. Každá drobná věc na scéně prostě byla důležitá. :) Jsou to krásně zpracované filmy.

    OdpovědětVymazat
  2. jako za mě rooozhodně další články, další fotky! Na Potterovi jsem vyrostla, žeru každej jeho díl, ať už knižní nebo filmovej. Žeru postavy, herce, hlášky, příběh i tyhle tvoje fotky z ateliérů. Tak sem s nima, jsem hladová (;D).
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  3. Studia jsme navštívily s kamarádkou loni v srpnu a obě jsem byly, jako velké Potter milovnice, nadšené, dojaté a ohromené, kolik práce ty filmy daly. Fascinující zážitek, neuvěřitelné, že jsme tam mohly být. A díky těmto fotkám jsem se tam mohla na chvíli vrátit :) Super!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se tam musím jet podívat! :D A určitě nás zásobuj fotkama dál, těším se na ně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, to je krásné! :O Tam bych se chtěla jet taky podívat, abych to vše viděla na vlastní oči :3.

    OdpovědětVymazat

Instagram