Radost ze života

by - března 31, 2016

Krásný čtvrtek všem,

Mám pro vás fotku z mého posledního focení a mám zní vážně radost.  Po dlouhé době jsem zase fotila Češku  a Lucka  je tu vážně kouzelná. Navíc je to přesně ten styl, který mě baví nejvíc.


Ze příchodem  skoro  jarního počasí  se rapidně zlepšuje moje nálada a já mám zase chuť něco dělat.

Konečně jsem se po dlouhé době dokopala k tomu abych napsala na jednu  irskou stránku s modelkami, že hledám  pár tváří pro svoje focení. Abych pravdu řekl, byla jsme z toho hrozně nervozní, že se nikdo neozve  a já z toho budu mít akorát špatnou náladu a budu si to hrozně brát.
 Nakonec mi během pár hodin napsalo asi 30 holek a já  nestačila valit oči. Momentálně se  vším probírám a mám hroznou radost, protože je tam  několik slečen, co mě opravdu zaujali. Takže pokud všechno dopadne jak má, tak se můžete těšit na další fotky.

A  navíc jsem si řekla, že  přestanu omlouvat to jak jsme levá a pustím se i do vyrábění věcí na focení. Takže moji největší zábavou v poslední době je nakupování blbostí na ebay a ali a vyhlížení pošťáka. Už se těším až mi všechno přijde a já  se do toho pustím.

Doufám, že mi tohle nadšení pro věc vydrží a já budu fotit a vyrábět o 106.

 Mějte se krásně a mějte radost ze života:)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Máš pravdu, ta fotka je suprová! Není divu, že se ti ozvalo tolik holek, gratuluji a těším se na nové fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týýjo, to je úspěch, doufám, že se fotkami pak pochlubíš. Ale to Ty určitě :P. Doufám, že Tvé nadšení vydrží, musí to být pro Tebe velké ♥. Jinak fotka je krásná, moc se mi líbí to tmavší líčení. Hlavně ty rty, pořídila jsem si předevčírem podobnou rtěnku, tak snad ji unosím :3.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám vždy na jaře lepší náladu. Dneska u nás bylo 20 stupňů a krásné sluníčko, prostě super. ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to se povedlo, Lucka je moc krásná a gratuluji, že máš teď dobré pozitivní a že to s modelkami vyšlo, určitě teď bude vše báječné a bude se ti dařit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka! :) Je super, že se ti ozvalo tolik holek na focení, už se moc těším, až nám všechny fotky ukážeš :)
    Ať se tě drží dobrá a produktivní nálada! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotka! Teším sa na tú tvoju spoluprácu, mohlo by byť aj v Česku viac takých stránok. Na tých TFP stránkach musí človek veľmi dlho hľadať, kým ho niekto zaujme. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to TFP se chystám psát v nejbližší době, protože bych ráda naplánovala nějaké super focení v Česku a jsem na to vážně zvědavá :)
      Jinak já třeba projíždím na fb lidi co mají kamarádi v přátelích a když mě někdo zaujme tak mu napíšu a stejně tak jsem to dělala i v Česku a fakt jsem měla vždycky štěstí na super holky :) Takže doporučuji :)

      Vymazat
  7. Je pravda, že podobné fotky mám s tebou vážně spojené, je to takový tvůj styl, který mě hrozně baví. To já, když řeknu modelce, ať zavře oči a tváří se zasněně, tak to nikdy nevypadá takhle :D :D asi jim to neumím podat, protože oči jdou zavřít jen jedním způsobem, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já než vyfotím fotku, která podle mě vypadá tak jak má, tak to trvá hrozně dlouho, takže zavřít správně oči není jen tak:D Takže trpělivost :)

      Já mám spíš problém, že mi je předhazování, že už pomalu nic jiného než " spící" slečny nefotím. Když já si nemůžu pomoct :D

      Vymazat