PAM FROM PHILIPPINES, PART 3

by - března 26, 2016

Krásnou sobotu všem,
Mám pro vás poslední fotky s  Pamelou. Byla jsem dost nešťastná ze světla a celkově pak i z toho, že jsme nemohli fotit tam kde jsem chtěla, protože i když nádraží bylo super fotogenický, tak dohromady s tímhle outfitem se toho moc nafotit nedalo.

A abych se pochlubila, tak sukni jsem vyráběla sama. Tak doufám, že se vám bude  líbit. Dneska si chci objednat látku na další, a pořád si nejsem jistá barvou. Rozhoduji se mezi černou, modrou a zelenou. Tak uvidíme.

A taky jsem se s vámi chtěla podělit o  ne zrovna příjemnou situaci, která souvisí právě s tímhle focením.  Stalo se mi to víckrát i doma v Čechách a tak jsme si říkala, že jsem se poučila a  opakovat už se to nebude. Ale bohužel. 
Byli jsme  domluvené, že  originály dám do soukromého alba (  byl na nich vodoznak a  nebyla možnost je stáhnout) s tím, že si  jich pár vybere a já ji  ji hotové fotky následně pošlu v  plné velikosti. Jasně jsem řekla, že neupravené fotky nedávám, že je to moje vizitka. Bohužel je to jak mlátit hubou na prázdno a nemá to žádný účinek.  Takže  přes diskuzi o tom, že si ty fotky opravdu nemůže upravit sama a , že ji opravdu originály nedám a že snad není takový problém vydržet další hodinu, než   jí pošlu první hotovou fotku jsme se úspěšně dostali  ke konci, kdy mi všechno odsouhlasila. Jaké překvapení mě čekalo, když jsem  otevřela facebook a z její profilovky na mě koukala moje fotka.  Slečna si udělala printscreen, ořízla vodoznak a fotku projela nějakým filtrem a dala si ji na net. A jako bonus k tomu napsala, že je ode mně. Přiznám se, že na mě šly mdloby. A to jsem měla předtím takovou dobrou náladu, že to pochopila.  Miluji jak mě lidi respektují.

Doufám, že jsem vám  svým stěžováním neotrávila den, ale potřebovala jsem to ventilovat.






You May Also Like

5 komentářů

  1. Takovou sukni bych si taky chtěla vyrobit a fotky se mi moc líbí! :) Chválila jsem Ti její fotky už v nějakém předešlém článku, myslím.
    A ta situace mě moc mrzí :/. Vím, že když jsem byla na focení, tak jsem byla taky nedočkavá, ale vždy jsem respektovala fotografa a prostě vydržela. Tento přístup prostě nechápu a moc mě to upřímně mrzí, že jsi se s tím musela setkat a takto Ti udělala "falešnou vizitku" nebo jak to říct.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, no tak za to bych jí jednu pleskla asi.. To je fakt takovej problém chvíli vydržet? .. Každopádně mě poslední dobou neskutečně vytáčí, jak si každej myslí, že když to prožene filtrama od Retricy, tak fotka dostane grády.. A nedokáže ocenit naší práci, přitom si s fotkou vyhrajeme třeba půl hodiny, aby všechno krásně sedělo, nebylo moc tmavý pozadí, moc tmavý oči atd.. Arghh :/
    No ale nebudem si den dělat ještě ošklivější. Fotky jsou supr a naopak mi tam tenhle něžnej outfit docela sedí. Takovej trošku kontrast do toho "špinavýho" nádraží :)

    OdpovědětVymazat
  3. ACHJO, lidi jsou fakt neuveritelny obcas!
    taky se mi stalo x.krat, ze nekdo moje fotky vydaval za svoje. ale tohle bych asi byla ruda do bela!!
    fotky jsou to krasne, jen skoda za takovy konec no!.(

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak to je krása! A ta sukně taky, mohla bys někdy udělat návod, jak ji děláš, mně by to děsně zajímalo, protože vypadá skvěle :). No, úplně chápu tvé rozhořčení a vůbec se ti nedivím, mně by to teda taky pořádně namíchlo. Horší je, že pokud by sis nedala vodoznak přes celou fotku, tak s tím asi nic ani jiného dělat nejde, ne? :( Vždy by to takhle do předu mohla oříznout.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No me prave vubec nenapadl, ze bude tak oprskla a myslela jsem si ze jednam s dospelym clovekem. Moje chyba. Odted vjdoznak pres celen oblicej a bude to :) jibak hned jak prijde latka tak se to pokusim nafotit postup, ale jsem na tk trochu leva, tak nevim jak to bude vypadat :)

      Vymazat