Pam from Philippines, Part 2

by - března 07, 2016

Hezké pondělí všem.

Doufám, že vám začátek týdne začal  mnohem úspěšněji než mě.  Od té doby, co jsme se přestěhovali do Dublinu, tak  se u nás na víkendy moc nehraje. Zza celou tu dobu, když nepočítám dovolenou, jsem měla volné asi jen dva, takže kdy je začátek týdne vlastně ani neřešíme a  proto doufám, že  to i špatným pondělkem skončí.

Hned po ránu jsem zjistila, že letenky, které jsme si dnes chtěli koupit, nám zdražili asi o 3 tisíce ( no neberte to!). Potom jsem si aktivně dala vyprat všechny věci do práce a začala se chystat na focení. Do toho mi zazvonil mobil, že si můj přiblblý kolega zavolal sicka a že musím vzít jeho směnu a a ještě mi přišel bajíček, kde jsem ke své obrovské  radosti našla boty, které byly špinavé -Takže ve výsledku nemáme letenky, nebude focení, mám špinavé  boty a ještě tu teď k mé velké radosti suším  věci do práce fénem.  Přemýšlím z čeho  jsem nafučená nejvíc a s největší pravděpodobností asi z toho focení, protože jsme měli fotit v Národní Botanické zahradě a  já se vážně těšila. Navíc to není poprvé za poslední dobu.


*****
Ale abych nebyla pořád takový bručoun, tak pro vás mám  první sérii fotek s Pamelou. jsou t fotky, které jsme původně vůbec fotit nechtěli, ale nakonec  jsem ráda, že jsme jich pár udělali.

Jediné, co mě štve je, že když fotky otevřu v notebooku přátele tak  úprava  vypadá fakt hrozně. Tak doufám, že se  je uvidíte tak jako já a ne jako oranžové cosi :)

Budu ráda, když mi napíšete jestli se vám líbí, nebo za  jakoukoliv připomínku, která mě může posunout dál :)










You May Also Like

5 komentářů

  1. Jej, tak to jsi měla vážně smolný den :( Ale neboj, bude líp! :)
    Fotky jsou (opět) moc krásné :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje.. typickej den blbec no. Ale tak hlavně, že už ho máš za sebou! :) Jen těch letenek je škoda..
    Jinak za mě fotky parádní! Žádný oranžový cosi nevidím, nemá přítel nějak špatně nakalibrovaný barvy?
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  3. Z blbého dne si nic nedělej, já mám teď blbý poslední měsíc a řeknu ti... časem si zvykneš. Jinak z fotek se mi nejvíc líbí poslední dvě :) hlavně ta předposlední je fakt kouzelná, má hezkou atmosféru :)
    Naopak mě moc nezaujala první fotka, protože mi přijde, že slečně hrozně svítí zuby :D ale na fotky koukám v knihovně, takže kdo ví, co s nimi ten starý monitor vyvedl :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je proste bohuzel zivot! Krasne fotky :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. Moc sympatická slečna a pekné prevedenie :) Niekedy sa proste nedarí, ale patrí to k tomu, bohužiaľ. Potom si človek váži tie úspešnejšie chvíle viacej :)

    OdpovědětVymazat

Instagram