Jedeme na Zéland!

by - března 04, 2016


Krásný den všem,

Na začátku roku, jsem vám psala, co bych tenhle rok ráda udělala a kam bych  se chtěla podívat. No a jeden z našich největších cílů bylo pokusit se o   Working Holiday víza na Nový Zéland.

 A tamtadadá!

 Nějakým zázrakem se nám to podařilo  a jak si  nám to ještě nedochází. Ovšem jsme happy jak dva grepy a asi  o tom budu  mluvit v následujících  měsících pořád, tak se mnou mějte trpělivost.:)

Momentálně nás čeká ještě cca  6 měsíců tady v Irsku a i když  plánujeme spíš šetřit, tak se ještě chystáme na  výlet do Belfastu a ještě na pár dní do Říma. Potom nás čeká měsíc doma, kdy si konečně vyrazíme podívat do Vídně (  mluvíme o tom ještě déle než o Zélandu ) a pokud všechno vyjde jak má, tak mě čeká ještě dámská jízda s mamkou.

Navíc jsem se konečně  zase dostala  víc k focení a mám z toho vážně radost.  V příštích pár měsících bych chtěla fotit každý týden, tak doufám, že to všechno zvládnu. Protože je tady ještě tak milion krásných míst, kde bych chtěla fotit.

Ale už dost řečí a tady je pár insta fotek :)



Mám nejlepší batoh na světě!

Pamela


Jak jsem vyráběla sukni

S frájou na kafi.


Každodenní cesta do práce

Dundrum, jeden z největších nákupních center v Evropě

Jsem závislačka na krupicové kaši!


Právě čtu.


Krásná Victoria







Máte rádi fondue?


Drahouše měl narozeniny a dostal tenhle  nejlepší italský zákusek.



Jsem fakt ta nejlepší tetička.



Můj skvělej obal na mobil!



You May Also Like

4 komentářů

  1. Wow, to je foteček, krásné :). Ta vyráběná sukně se mi moc líbí! Celkově oceňuji všechny oblečkové domácí výtvory, protože jsem se tím vždy chtěla zabývat a nějak jsem se k tomu pořádně nedostala :/.
    Jinak Zéland, to je můj sen, takže velká závist :D. Doufám, že to bude paráda ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac sa ti to hodí na tej fotke kde prejavuješ svoju tetičkovosť :)) Super momenty. Teším sa, že sa vydaril Zéland. Presne takto pred rokom zase nám potvrdili Island a bola som šťastím bez seba :) Je to ten najlepší pocit.

    OdpovědětVymazat
  3. No neke! To je můj snad úplně největší sen, podívat se na Zéland. Splnit si tohle, tak už snad ani nevím, co bych si přála :) úplně se vidím, jak skoro nespím a pořád chodím po těch místech, kde natáčeli Pána prstenů a všude a u všeho a se vším se fotím a fotím a fotím. Ach jo. Třeba jednou...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se ti splnil můj sen! Doufám, že nás budeš zásobovat spoustou článků :))

    OdpovědětVymazat