Jak jsem rozbila prasátko

by - března 24, 2016

V posledních pár týdnech  jsem spíš v " šetřícím módu", ale v pondělí jsem se tak nakrkla, že jsem se musela něčím uklidnit.  A co jiného na pocuchané nervy, než pořádně provětrat peněženku. Navíc když si vždycky najdete nějakou výmluvu, proč ty věci nutně potřebujete.

A víte co na tom tom bylo nejlepší, že jsem s ani nemusela zvednout a jít ven.  Jsem prostě  asociál.


Mango, Mango a zase Mango. Jeden z mých nejoblíbenějších obchodů a v poslední době i  co se ovoce týče, ale dost řečí.

Hledala jsem " cestovní kabelku" do které by se vlezl i  noťas který má 17.3 palce a  abych řekla pravdu tak to byl  nadlidský výkon. Nakonec jsem našla tuhle a podle  rozměrů bych ho tam měla nacpat. Tak uvidíme.


Do košíku jsem přihodila ještě tuhle parku/ budu?,  která byla ve slevě (a  na to já slyším!)  a   je opravdu třeba, protože mám doma samé kabáty, což je občas na prd. Původně jsem si ji chtěla koupit v béžové,  ale  nakonec jsem musela být soudná a vzít si modrou. Jsem prostě prase a neumím prát.



EDIT: Věci z Manga dneska dorazily a já jsem happy jak dva grepy!! A bude outfit, po hoodně dlouhé době :) Jinak taková malá poznámka.  Věci jsem si objednávala  v uterý a posílali je z Barcelolony a dnes je prosím čtvrtek.  Ještě že nedosahují rychlosti české pošty, když to jde z Prahy do Brna víc než týden :D

 Z Amazonu jsem si objednala úplně tu nejlepší věc na světě. Travel Journal od Moleskine. Miluju všechny sešítky, lepítka, washi pásky a podobné  hovadiny, které sice vůbec nepotřebuji, ale hrozně je chci. Takže už se těším až do něj budu psát svoje zážitky, lepit miliony lepítek a fotek!! Navíc svým nadšením jsem nakazila i drahouše:D





A protože měli zrovna nějakou akci a poštovné bylo zadarmo, tak jsem si  asi po měsíčním rozhodováním koupila konečně nová sluchátka. O těch, které jsem si koupila asi dva měsíce zpátky nebudeme mluvit. Protože mi  začal blbnout jack na telefonu a oni jen smutně leží na poličce a  hážou po mě vyčítavé pohledy.  Možná je daruji do dobrých rukou.



Když už jsem se do toho pustila, tak jsme si konečně objednala i passport case.  Koukala jsme na něj už  asi půl roku zpátky, ale všude jsem jezdila na ID, tak bych ho nevyužila. Ale když teď  konečně poletím s  novým pasem, tak aby udělal aspoň parádu. Když už na té fotce vypadám jak z pomocné:D
Obal to zachrání!






Plus jsem si objednala ještě jedny boty,  ale bohužel už jsou vyprodané a já nikde nemůžu najít fotku, ale určitě vám je ukážu až přijdou :)

A  čím jste si v poslední době udělali radost vy?A  dáváte přednost online nakupování, nebo si radši zajdete do obchodu ?

Budu se těši na vaše komentáře.


You May Also Like

7 komentářů

  1. Já si za chvilku udělám radost s Adidas botkami♥ A přes internet nakupuji jak co, někdy si to radši vyzkouším nebo vidím na živo, ale když nejsou kamenné obchody, tak se nedá nic dělat :)

    OdpovědětVymazat
  2. No hezky sis udělala radost! :) Moc se mi líbí hlavně ta bunda. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. Občas je potřeba si udělat radost :) Parka vypadá skvěle! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dělám takovéhle radosti pořád, to je prostě třeba, zasloužíme si to přeci ne? :))) Tak třeba včera jsem si koupila zákusek za stovku a panečku to byla lahoda :). A ta parka je boží, takovou bych taky potřebovala a koukám, že už došlo na travel diary a obal na pas, to je super, gratuluji k úspěšnému lovu :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta taska je skvela!<3
    jee. taky jsem papirenskej maniak:D uz to pomalu nemam kam davat, ale to mi nezabrani v tom si priste koupit dalsi super cute sesitek, kterej nutne potrebuju :DD
    taky na obal na pas koukam uz dlouho. na letisti mam hned naproti cestovatelsky obchod, kterej je plnej tehle vecicek :D a za rohem VS, kde jsem je take videla, ale tam jsem si uz uplne zakazala chodit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak do VS nechodím vůbec. Protože peněženka by plakala ještě dva měsíce potom:D

      Vymazat
  6. Moleskine je super! Ja sama som si kúpila na tento rok diár a používam ho vlastne len preto, že je pekný, a že je o dosť dôvodov naviac kupovať zbytočné farebné fixky, ktoré mi robia radosť! :D Ale inak sa mi páčia všetky veci, máš super štýl. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram