Co se děje a neděje

by - března 19, 2016

Krásnou  sobotu všem,

Po delší době máme  s drahoušem společný volný den a aktivně jsme si naplánovali jak vyrazíme do místní zoo. Přeci jen už jsme tu víc než rok a zoo jsme zatím neviděli.  Podotýkám, že jsme to plánovali když bylo celý den krásně a byli optimističtí, že tomu tak bude i dnes. Ovšem zázraky se nedějí. Aspoň tady ne.
Venku  je krásných 6 stupňů, je  zataženo a jako bonus fouká.  A aby toho nebylo málo, tak ta můra už třetí den netopí a máme doma nehoráznou kosu. Takže nastává problém.

Doma zůstat nemůžeme, protože je tu zima, do zoo jít nemůžeme protože  je venku zima a sednou si do nějaké kavárny, kde je teplo a   všude jsou dortíky taky nemůžeme, protože jsem začala cvičit a jíst zdravě. A teď babo raď!

***

Ale  kvůli čemu vlastně píšu. MÁME LETENKY! Teda vlastně máme těch letenek  víc, takže abych to uvedla na pravou míru.

Na konci dubna letíme do Říma. Sice jenom na pár dní, ale i tak už se hrozně moc těšíme. Že se konečně podíváme po památkách, dáme si skvělou pizzu  a budeme se ládovat zmrzkou. A hlavně tam bude teplo a  nebude  furt pršet ( aspoň doufám!) .

A 21. srpna  už budeme mít sbalených svých  pět švestek a pojede se domů. Přiznám se, že  z toho balení už mám hrůzu teď.  Přeci jenom na konci srpna tu budeme už víc jak rok a tři čtvrtě a máme milion krámů, které  nemám nejmenší chuť balit a ještě menší chuť je vyhodit. Bude to boj. Navíc když náš plán je si sbalit týden předem, všechno to poslat a domů jet jen s příručním zavazadlem, Jsem na tebe zvědavá Gábino.

A ty poslední a úplně nejdůležitější jsou na Zéland ( radostně si tu poskočím, protože už mi hrabe) Přesně 21. září   se vydáme na cesty za dobrodružstvím! Přiznám se, že z toho mám stejnou hrůzu jak ze stěhování z Dublinu. Protože je asi milion věci, co musíme zařídit, vyřídit  koupit a už teď je mi jansé, že toho asi milion zapomenu a neudělám.  Proto si vytvářím kilometry dlouhé seznamy už teď. Přeci jenom, abych něco nezanedbala!

Nejdůležitější  vod. Koupit si passport case a travel journal. Prootže když už vyrazíme z horní dolní, tak aspoň stylově! Doufám, že jsem vás  dneska úplně neunudila, ale znáte to. Někde to musím ventilovat:)



A kam se chystáte tenhle rok vy?
Těším se na vaše odpovědi:)

A teď pár insta fotek

Nejlepší triko na světě


St, Patrick´s Day, Spire, sunset



The Library of Trinity College.  Knihovna která byla v Harrym Potterovi. A můžete se těšit na článek:)



St, Patrick´s day párty




Victoria


Naše birthday party


Kdykoliv  jdu do práce, tak se dějí zázraky a svítí. Ovšem nikdy se to nestalo když jsem  měla volno:D

Recept na velký zadky!

Liffey river v noci

Moji posedlost už znáte

A z posledního focení s Pam a moje homemade tulle skirt

You May Also Like

5 komentářů

  1. zrovna včera jsem řikala kamarádce jestli mě někdy vezme do zoo nebo cirkusu :D taky to ale padlo, protože český počasí se momentálně dost podobá tomu irskému:D
    Řím je skvělej <3 my jsme tam byli 4x a pokaždé nám trošku pršelo (:D) ale po tom týdnu veder to byl vítaný deštík! :)
    S balením držím palce! ja bych asi obrečela půlku věcí nejdřív a potom v záchvatu vzteku to všechno vyházela:D
    A na fotky ze zélandu se těším snad uplně nejvíc! strašně moc moc moc si to užijte (což mi přijde uplně zbytečný psát, protože určitě užijete, ale tak..)
    Já tenhle rok nadšeně naplánovala US, ale vypadá to, že můj travel buddy kvůli zdravotním problémům nebude moc jet, takže opět posouváme o rok a letos snad vyjde aspoň Švédsko, benelux a myslim, že jsme mluvili i o roadtripu přes rakousko-slovinsko-italii-svýcarsko.. tak uvidíme no:) plány jsou vždycky velký a pak nic z toho :D
    kraaasny fotky! .)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady ve Zlíně je dneska taky hrozná kosa a fouká, fuj! A to bylo jinak v pátek a včera tak hezky! Cestování si užij a určitě moc a moc foť!! :) Já tento rok mrknu jen někde po čechách, ale i tak se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, opět boží fotky, to je radost se podívat! :) No, snad už je u vás hezky, u nás to dneska taky nestojí za nic.. Jé Řím, to bych si nechala taky líbit, hlavně tu pravou italskou pizzu. Doufám, že to potom všechno pořádně zdokumentuješ, abych tu potom mohla slintat :D

    OdpovědětVymazat
  4. O tom Zélandu ani nemluv :D :D fakt ti závidím :D což v překladu znamená, že až tam pojedeš, tak musíš fotit všechno a pořád :) a ne že něco vynecháš :D ať z toho taky něco mám ;-) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu, budu. navíc jsme to teď začala využívat jako výmluvu, proč nutně potřebuji širokoúhlý objektiv :D

      Vymazat