Blue parka

by - března 27, 2016

Krásný den všem,

Po několika měsících  mám pro vás jeden outfit. Přes zimu jsem si toho nakoupila docela dost a těším se, až vám je všechno ukážu.

Dneska s mojí novou parkou z Manga. Je to snad jediný modrý kus oblečení co doma mám, když nepočítám ponožky a jsem zní nadšená. Má "zateplenou" vrstvu, která se dá oddělat, takže ji můžu nosit už teď, kdy ještě není tak teplo, ale využiji ji i později.



coat, trousers: Mango. scarf: Stradivarius, shoes: Converse, sweatshirt: New Look,  handbag: Debenhams







You May Also Like

6 komentářů

  1. Moc tu sluší, parky se mi fakt líbí! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. jak jsem říkala minule, vypadá fakt božsky a to i teď v reálu - je prostě boží a navíc ti fakt sekne! :) A ty tvoje vlasy, to je prostě radost pohledět :) Měj se krásně, pa! :)

    OdpovědětVymazat
  3. vidíš... a to by ti přitom modrá slušela ;) Možná bys měla zvažovat její rozšíření v šatníku ;) Parka je super a moc ti sluší. Je parádní, že je i zateplená. To byl většinou důvod, proč jsem si ji nekoupila - přišlo mi, že to je jenom předražená šusťákovka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělá a s těmi světlými doplňky vypadá úplně top :) povedená koupě :)

    OdpovědětVymazat