Victoria

by - února 13, 2016

Po dlouhé době jsem zase měla možnost fotit a i když nám moc nevyšlo počasí a celou dobu foukalo a byla pěkná kosa, tak jsme to nakonec přežily. Jestli ve zdraví, to se teprve uvidí :))


Fotily jsme tedy jen jednoduché portréty, právě kvůli počasí, ale i tak doufám, že se Vám budou líbit. A já se jdu těšit na jaro!:)


A tady jsou !:)








You May Also Like

8 komentářů

  1. I přes špatné počasí se fotky povedly! Slečne to moc sluší :) první dvě fotky jsou top!
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to je super! Vikča mi strašně moc někoho připomíná, jen si vůbec nemůžu vzpomenout koho... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná slečna, má neuvěřitelný pohled a z fotek čiší něco, co neumím popsat. Fakt úchvatná práce. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou skvělé, mají úžasnou atmosféru :) jen mi na té třetí vadí ty větvičky, respektive spíš ta spodní :) Jinak musím říct, že ti fakt závidím, jak to umíš s barvama.

    OdpovědětVymazat
  5. někdy je možná to zasmušilé počasí i ku prospěchu věci, protože díky tomu mají tyhle fotky takový zvláštní tmavý nádech a jsou takové... tajemné :) moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat