The Making of Harry Potter, part 1

by - února 09, 2016

 ... Aneb o tom jak jsem se ocitla v nebi.

Jeden z největších zážitků  minulého rok byla právě  návštěva Harry Potter studia. Hrozně  dlouho jsem o tom mlela, až  jsem nakonec přesvědčila přítele, že se tam musíme podívat. A i když jsme předtím viděla spoustu fotek, tak to naprosto předčilo moje očekávání.

Letenky do Londýna jsme si koupili jedno  říjnové odpoledne, když mě popadla chuť udělat něco spontánního. Ani jeden z nás neměl páru, jestli nás pustí z práce, nebo jak to vlastně bude. Letěli jsme na konci listopadu a ještě  čtyři dny před odletem  to vypadalo, že  nikam nepojedeme a já budu trucovat doma. A  tadá, nakonec se zadařilo.

Teď ještě přesvědčit drahouše, že  pokud se nepůjdeme podívat  na kulisy z Harryho Pottera, tak můj život  nebude mít žádný smysl. A i přesto, že přítel má Harryho rád,  tak přemlouvání  docela trvalo. Hlavně z toho důvodu, že v Londýně nikdy nebyl a chtěl se spíš podívat po městě. Ovšem zdařilo se po druhé.

A protože  mám asi milion fotek a nerada bych vás jimi zahltila, tak to vezmeme na etapy.

A víte co ještě bylo boží? Vánoční výzdoba!



Kouzelnické šachy


 Přístěnek pod schody









You May Also Like

6 komentářů

  1. nádhera !!! <3 aj ja sa tam raz chcem pozriet

    OdpovědětVymazat
  2. Divím se, že jsi musela přítele přemlouvat.. Myslela jsem, že sem se chce podívat každý, závidím! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé! Išla by som tam aj hneď! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejsem tedy fanoušek HP, ale můj přítel ano a obrovský, tohle by bylo něco pro něj! No to přemlouvání chlapů je fakt hrozný... To znám, jen to mívám občas o dost horší :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera! :) Ikdyž nejsem žádná extra velká fanynka HP, do HP studia bych se podívala ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Instagram