Pam from Philippines, part 1

by - února 26, 2016

Krásný den všem,


Mám pro vás dneska na ukázku dvě fotky z mého posledního focení.

Posledních pár dní bylo hezky a celý den svítilo sluníčko ( což se tady stává fakt málokdy ) a tak jsem byla nadšená jak nám vyjde krásné počasí, Samozřejmě se žádný zázrak nekonal a v den focení  už bylo zase zataženo a teplota  kolem 4 stupňů. Klasika.

Takže jsme fotily v zimě a do toho nám jako obvykle foukalo.  Navíc jsme si  vybraly lokaci, kde byli samí junkies a knackers takže  kvůli bezpečnosti, jsme musely jít hledat jiné místo.

Nakonec jsme fotily na Drumcondra Rail Station a až  na šum ( kvůli špatným světelným podmínkám)  fotky vypadají zatím docela dobře.

Budu  ráda za jakékoliv připomínky nebo konstruktivní kritiku a budu  doufat, že se vám fotky budou líbit!

Mějte se krásně, G


Model, make-up : Pamela
Photo, styling : Gabriela P.- Photographer




You May Also Like

6 komentářů

  1. Ježiš, no tak ta druhá, to je jak do Vogue! Podle mě jsi odvedla výbornou práci, přála bych si vidět víc.
    A poklona i modelce, je krásná a umí to prodat. (Jen mi to trochu kazí to obočí, ale jinak fakt paráda) :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:) Co se týče obočí, tak to já zase ráda, protože co tu nosí Irky, tak to je teprve síla a z toho přechází oči i mě:D

      Vymazat
    2. Jéé vážně? Já na to právě nejsem vůbec zvyklá, na takhle fakt dost výrazný obočí.. A když říkáš, že to jde i víc, no to by mě tam asi šmejklo.. :D

      Vymazat
  2. jak mám ráda černobílé fotky, tak v tomhle případě se mi mnohem víc líbí druhá barevná fotka :) Souhlasím s prvním komentářem - taky mě docela zaujalo obočí, ale vzhledem k povaze fotek se to k nim i docela hodí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, Gábi, ta druhá fotka je prostě bezvadná :O ♥. Nestačím koukat. A moc se mi líbí make-up, co si Pamela vytvořila :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí obě, ale je fakt, že u té druhé je to obočí takové.. nepřirozené :D do módních časopisů by se naprosto hodila, líbí se mi i ta barevná kompozice a kontrast té rtěnky, podle mě skvělá práce :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Instagram