Movie Tips

by - února 21, 2016

Nejoblíbenější místo v našem pokoji je zaručeně naše postel. Kde jinde se dá tak dobře lenošit, jíst dobroty ( drahouš miluje, když musí vyklepávat drobky, protože jsem prase) a koukat na filmy a seriály.




A protože jsem za poslední měsíc ( nebo možná dva ), viděla několik filmů, které se mi ( vlastně nám! A néé  nesnažíme se být ten pár ve stylu? my máme  rádi, my nemáme rádi atd :D ) líbili. Tak bych se o ně s vámi podělila.

První dva patří mezi ty, které jsem viděla na plakátech v kině a říkala si, že si na ně musíme zajít. Ovšem jako obvykle na to nebyl čas, takže jsme se na koukli aspoň doma.

1. Miss You Already ( Už teď mi chybíš )

Pokud máte rádi  Drew Barrymore a ještě si u filmu rádi  pobrečíte, tak směle do toho. Na jednu stranu jsem ráda, že jsem na tom nebyla v kině, protože nerada bulím na veřejnosti.
Takže bez krabičky kapesníků po ruce, nepouštět ( Pokud tedy nejste jak Chandler z Přátel, kterej je uvnitř mrtvej!:D )



2. The Inter ( Stážista )
S Annou jsem snad viděla všechny filmy a nebyl snad film, který by se mi nelíbil. A tenhle rozhodně nebyl výjimkou. A i když Robert De Niro nepatří zrovna mezi oblíbence,  tak s Annou bylo skvělí. Zasmějete se, odpočinete si a třeba se i poučíte.



3.The Road Within (OUTsideři )
Pokud máte rádi filmy, u kterých se  budete jak smát, tak vám z nich bude i trochu smutno,  tak vám tenhel můžu jen doporučit. Aneb o tom jak si anorektička, kluk s Touretteovým syndrom a  kluk který trpí obsedantně-kompulsivní poruchou vyrazí na neplánovaný výlet.




4. What If
Na film jsem narazila úplnou náhodou. Daniela jsem vždycky viděla jako Harryho a nějak se nedokázala toho škatulkování zbavit. A co se  nestalo. Když hrál Wallace, tak po Harry nebylo ani památky. Pokud hledáte  oddechovku, tak u What If  rozhodně nešlápnete vedle.




A co jste za poslední dobu viděli vy?:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak The Road Within chci určitě zhlédnout, vlastně ho mám na mém seznamu už docela dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Drew ♥, takže už vím, na co se asi tak dnes večer budu dívat :D. Jinak super další tipy, nic z toho jsem neviděla, ale až bude čas a nálada, tak určitě mrknu :). Já v poslední době sleduji jen seriály :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som z tohto videla len film stážista a bola som veľmi príjemne prekvapená. Za posledné obdobie som videla Longest ride, ktorý odporúčam. A pozrela som si zopár z mojich obľúbených filmov, ktoré som síce už videla ale bolo to dávnejšie. Veľmi odporúčam film - Turecky snadno a rýchlo, neskutočne vydarená romantická komédia :)

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem jenom Stážistu, který byl skvělý, ale trošku mi tam vadil ten happy end :D Ale zbylé tři filmy mě zaujaly, dávám do oblíbených a určitě se na ně podívám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Instagram