Malé velké radosti

by - února 08, 2016

Od té doby, co jsem se vrátila z dovolené se můj život smrskl na  ježdění na kole, práci a postel.  Dostala jsem extra šichty za kolegyni a tak si je náležitě užívám. Chtělo by to další dovolenou.

Ovšem to bych nebyla já abych si ten čas v strávený v práci nevynahradil. A protože mě  v poslední době nějak nebaví nakupovat oblečení ( dost mě vyčerpávají ty davy), tak jsem se pro změnu  zaměřila na něco jiného:)

Docela dlouho jsem  přemýšlela nad nějakým pořádným batohem, nebo taškou na foťák.  No a nic se mi nelíbilo, protože jsem prostě frfňa. A když už něco ano, tak to bylo těžce nad můj rozpočet.
Ovšem nakonec jsem si vybrala. Řekla jsem si, že nebudu  zase takový skrblík a koupím si něco pořádného.  Ze začátku jsem spíš vybírala mezi  taškami/brašnami, ale nakonec jsem se rozhodla pro batoh od Eggsnow, protože z brašny by mě akorát bolela ramena.

Recenze na youtube : ZDE

Tamadadá...



Když už jsme u foto vybavení. Tak jsem ještě přihodila   pouzdra na objektivy. Měla jsem púbodně vybrané jiné, ale dávat 20 liber za jeden obal, to by mě nesli nohama napřed.

Takže tamtadadá podruhé..



A teď něco ze čtenářského kroužku.  V poslední době za knížky utrácím  fakt hodně a nejsmutnější na tom, je, že je nemám kdy číst. Momentálně mi na stole  leží asi 7 nepřečtených knížek a dalších x, si mám v plánu ještě koupit. Nejnovější přírůstky z Česka od Sarah Maas. Četl  je někde z vás?:)


A abych nebyla taková  obluda, co se o sebe nestará, tak jsem zavítala  i do drogerky a odnesla si  gel na obočí od Rimelu a  rozjasňovač v tužce od  Catrice. A musím se přiznat, že je to můj úplně první rozjasňovač v tužce. Až takový jsem barbar.


A na závěr dárek ne ode mně, pro mě, ale od drahouše k mým narozeninám. Moje nejnovější láska Lenovo K3 Note, Ze začátku jsme si nebyla jistá jestli si zvyknu na displej 5,5 palců, ale  teď už bych ho nevyměnila. A ten foťák! Jestli hledáte  telefon s obstojným foťákem, solidní výdrží baterky a co se  vám nebude sekat, tak běžte do něj. Protože za ty peníze lepší nenajdete. ( Což následně uznal i drahouš, který je  normálně hrozná frfňa, co se týče techniky a nakonec ho dostane k narozeninám taky. pro změnu ode mně :D )


A čím jste si v poslední době udělali radost vy?:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Také sháním nějaký pěkný batoh a pořád nic :-( jsem zvědavá na rozjasňovač Catrice. Měla jsem od nich tužkový a byl hodně tuhý. Nechci být prudič, ale ramena bolela, ne boleli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za upozorneni, opraveno:)

      Vymazat
    2. díky, že to nebereš jako urážku :-) I mistr tesař se občas utne

      Vymazat
    3. Nee vubec:) jeste jsem se nenaucila poradne anglicky, ale za to zapominam mluvit a psat spravne cesky:D

      Vymazat