Amsterdam trip

by - února 11, 2016

Krásný večer všem,


Mám teď konečně dva dny volno, takže se válím v posteli a nedělám nic. A to nicnedělání mě možná unavuje víc než kdybych něco dělala. Klasika. Ovšem měnit to nehodlám.To by mě vyčerpalo úplně.

Ale dost řečí. Fotek z Amsterdamu už jste mohli vidět spoustu, ale video ještě ne. Takže tady je.

A co vy, byli jste v Amsterdamu?:)



 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Do Amsterodamu se chystám už strašně dlouho a stále nic :-( Na podzim jsme si s přítelem našetřili peníze, ale nakonec jsme se vrazili do jeho hubnutí. Bylo to opravdu potřeba. Ted zase šetříme na dovču ve Španělsku, takže jsem sama zvědavá, kdy se do Amstru dostaneme

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Bože jak já bych se tam tak moc ráda podívalaa!:(
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé video. Videá z ciest sú jednoducho najlepšie! Dúfam, že aj ja sa raz dostanem do Amsterdamu :).

    OdpovědětVymazat

Instagram