Plánujeme

by - ledna 02, 2016

Dáváte si předsevzetí?

Kdysi jsem bývala ten typ, co si jich dával hrozně moc. Ovšem pořád  jsem stejně oplácaná, nechutně líná a  máloco dotáhnu do konce.  Což vypovídá o tom, že jsem žádné nikdy nesplnila.   Takže jsem s předsevzetími skončila.

Ovšem  dělat sis seznam toho, co bych  v roce 2016 chtěla  udělat, zvládnout, nebo kam se podívat  prostě musím. Protože  bez seznamu to prostě nejde. A když se nezadaří, tak zase o tok později :)

1. Podívat se na Island
Za poslední rok a půl jsem měla možnost navštívit x míst z mého " wishlistu" a  ráda bych v tom pokračovala. Navíc dokud bydlíme " docela" blízko, tak proč toho nevyužít.

2. Strávit pár dní v Římě
Jsem skromná a opravdu postačí jen pár dní.

3. Získat  vízum do Kanady nebo na Nový Zéland.
Jo už se vidíme v Torontu, nebo v Aucklandu. Držte nám prosím palce ať to vyjde!



4. Vypilovat angličtinu
Člověk si řekne, že už jsme určitě něco pochytit mohla, ovšem, když máte ze školy nulové základy tak stejně mluvíte jak tatar

5. Víc číst. A hlavně v angličtině.
Za poslední rok  jsem měla  lepší , ale především i horší časy, co se  knížek týkalo. Ale hodlám to napravit!:)

6. FOTIT, FOTIT, FOTIT
Kvůli práci a špatné organizaci času jsem minulý rok  fotila opravdu málo. Takže tenhle rok si to hodlám pořádně vynahradit, Chci na sobě začít pořádně pracovat a zlepšovat se a zlepšovat.

7. Přestat se zabývat maličkostmi.

8. Najít si novou práci. Samozřejmě takovou, která mě bude bavit  a budu ji dělat ráda.

A co vy? Jaký by podle vás měl být rok 2016?:)




You May Also Like

3 komentářů

  1. Wauuu, krásny príspevok ♥ Veľmi sa mi páčia tieto typy príspevkov, snáď sa ti splní všetko čo plánuješ :)
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Předsevzetí si moc nedávám, ale ty Tvoje se mi moc líbí. :-) I když, přece jenom, říkala jsem si, spíš jen tak pro sebe, že budu taky více fotit. A víc psát na blog. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky předsevzetí vůbec nedávám, ale zase obdivuju ty, který si ho daj a opravdu ho dodrží. Takže ti držím palce. :)
    A z toho tvýho cestování chci vidět fotky! Držím palce ať vyjde Zéland, tam bych se taky chtěla mrknout :)
    Jo! A super design. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat