My last weeks

by - ledna 26, 2016

Krásný den všem,

Dneškem mi končí dovolená a já se  zítra ráno zapojím s " radostí" do pracovního procesu.
 Kdykoliv si vzpomenu, když jsem si jako líný student stěžovala, že mě nebaví chodit do školy a že chci radši chodit do práce, tak  mám chuť začít mlátit hlavou o stůl.

Ale dost o práci.  Ale mám tu pro vás pár fotek. Dostala jsem totiž k narozeninám nový mobil, takže jsme zase  začala přidávat víc na  Instagram (ikonku najdete v pravém rohu ).


1 Dostala jsem dopis z Bradavic  a boží obrázek od mé nejlepší ségry!



Od drahouše růže


Po víc než dvou letech jsem viděla sníh. Na živo!

Milujeme Nutellu.

A naše chlupatá kámoše!



Nejlepší tetička

Máme z toho sněhu vážně radost,  proto ho furt fotíme!

Výletníci v Prazea naše pooď budem mluvit anglicky ať nepůsobíme jak čeští burani z Horní Dolní :))

Od naší nejlepší spolubydlící.

Výlet směrem Bray



A naše zeď!


You May Also Like

4 komentářů

  1. Wau, ta zeď je boží, všechny ty fotky jsou boží!! A kilové nutelly z Lidlu miluju :) A přežij to v práci :)

    OdpovědětVymazat
  2. jeezis, uplne se v te druhe vete slysim!! :D to bylo kecu na stredni: "ja se tak tesim do prace! sice me to tam taky nebude bavit, ale aspon budu placena za to ze tam budu chodit" :DDDDD
    dodatecne vseechno nejlepsi <3 no a na insta jsem te hned stalkla! (omlouvam se za spamik) :D
    fotky klasicky super! :) hlavne ta poslednii je neco pro me. to je fakt bomba :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snad jsi to v práci přežila. Krásné fotky.

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. ty růže jsou pecka ♥ !!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram