In love

by - ledna 07, 2016

Krásný večer všem,


Mám pro vás dneska pár fotek s mým drahoušem, jsme se zase po dlouhé době nechali vyfotit.

 Přiznám se, že jsem ze začátku byla z fotek docela zklamaná, protože nevím jak to Isla dělá, ale 90% z fotek bylo rozmazaných, což chápu, že se občas stane, ale zrovna ty které se mi ve foťáku líbili nejvíc byly nepoužitelné, ale nakonec jsme přeci jen nějaké vybrali a tady jsou :)

A na závěr otázka. Líbí se vám nový design?:)






A na závěr jednu z backstage:)





You May Also Like

6 komentářů

  1. To jsou nádherné fotky, moc vám to spolu sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujala ta třetí od konce, ale jinak jsou takové nijaké. I když na té druhé se mi líbí ti ptáci, byť jste tam trochu zvláštně useknutí. Ale co já bych dala za takové fotky se svým drahým. Ten jenom vidí foťák a jde se schovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW! Druhá a čtvrtá je naprosto úchvatná! Co já bych dala za takové společné fotky. Fakt nádhera, moc vám to sluší a moc vám to přeju! A nový design je nádherný, čistý, minimalistický, krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jste fakt úžasní :) A vůbec je to úžasný, když se zamyslím, jak dlouho čtu tvoje blogy a že už tehdy byli spolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. 2. a 3. fotka jsou prostě úžasné!!! Vypadáte jako reklama na štěstí. Klobouk dolů, že vám to pořád tak klape i po takové době, co už spolu jste :)

    OdpovědětVymazat

Instagram