Dělám si radost

by - ledna 08, 2016

Posledních pár dní nepatřilo mezi ty nejúspěšnějších. Dělala sem víc dní v kuse než je zdrávo a poslední den mi ujely nervy a  já byla sprostá na nadřízeného.  Nakonec jsem se dokopala k tomu, že jsem se omluvila za to, že jsem se chovala nevhodně a bylo mi řečeno, že se stane a každý může mít špatný den. Takže by to mělo být v pohodě. Ovšem znáte chlapy a jejich ega.

A protože po tomhle stresujícím " období" si bylo potřeba něčím zlepšit náladu, tak jsme si vyrazili na dortíka, kouknout se po posledních dárcích pro rodinu a kamarády a udělat radost i sobě. A zadařilo se.

Jako první jsem narazila  tyhle úžasné kotníčkové boty  v  Schuh a byla to láska na první pohled. Jsou pohodlné, hodí se ke všemu a navíc jsou kožené. No nekupte to, navíc když je zlevnily z 99€ na 32€. To jsem je tam nemohla nechat.


Další věc, kterou jsem si udělala radost byla takhle kabelka. Koukala jsem se na ni v Debenhams už před pár měsíci, ale byla zbytečně drahá, tak jsem si nechala zajít chuť. Ovšem teď na ni měli 50% slevu a tak jsem si ji vzala a jsem z ní hrozně nadšená. Je sice menší než kabelky, které si normálně kupuju, ale určitě ji unosím.


A na závěr jsme se byli ještě podívat v Pennyes ( irská verze Primarku ) jestli nenajdu nějaké hezké pyžamo pro kamarádku, ale bohužel nic neměli, takže jsme si aspoň koupila průhlednou taštičku na kosmetiku, která se mi bude hodit do příručního zavazadla a  všemi vychvalovaný suchý šampon od Batiste. odolávala jsem mu docela dlouho ale :)



A  to by bylo pro dnešek všechno. Čekají mě ještě čtyři dny v práci a pak konečně zasloužená dovolená  a směr Česko.

A čím jste si udělali naposled radost vy?:)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Wow, ty boty jsou!!! Bože <3 Moc pěkné nákupy, také se těším, až se příští sobotu pořádně vyřádím na nákupech. Vlastně to bude od léta první 'utrácení'. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nad novou kabelkou uvažuji už dlouho, ale pořád si nejsem jistá barvou. Moje černá je na odpis, ale mám pocit,že teď v zimě jsem černá celá a to nechci. Bílá je nepkratická, ale mám krásnou vlněnou bílou šálu a k té by se hodila. Červená má sklon sklouzávat k lacinosti. Modrou nemám ráda. Šedá je nudná a k hnědé bych potřebovala nové boty... ach jo :D
    Jinak Baliste je super. Taky jsem si říkala, že je to blbost, ale zkusila jsem víc suchých šamponů a tenhle je bezkonkurenčně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi si nakoupila krásné kousky a navíc fakt výhodně! :) Užij si dovolenou v Česku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nová kabelka by se mi taky hodila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty boty jsou naprosto dokonalý :) Já se teď horko těžko snažím všem těm slevám odolávat, ale už jsem zhřešila a taky si pár kousků nakoupila :)
    Vzhled je super, jen to trochu kazí to jiné písmo např u "ě" v názvech článků - ať žije česká diakritika :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky sis pokoupila. Je třeba se někdy odměnit. :) Já vyrážím na slevy příští víkend. Ale ani po ničem nijak zvlášť netoužím, spíš se mrknu a co se mi zalíbí třeba koupím (jo vlastně možná nutně potřebuju červený chlupatý župan, ale to je tak vše). :D

    OdpovědětVymazat
  7. botky vypadají parádně :) Co k tomu dodat? Prostě - ať žijí slevy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Najviac sa mi páčia rozhodne topánky! Krásne, presne môj štýl:)) No a v poslednej dobe? Radosť? Som zavretá na koleji a vonku som nebola už zopár dní. Ale chystám sa objednať si canon 70d, tak to potom bude radosť! :) Inak si myslím, že šéf musí byť férový chlapík, ak to pochopil. Nie každý by sa tak zachoval. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budeš se 70D spokojená. Já na něj nedám dopustit:)

      Vymazat

Instagram