Cirkus

by - ledna 10, 2016

Před  několika měsíci jsem měla možnost vidět jedno z představení The Moscow State Circus.
 V cirkuse jsem byla naposled, když jsme byla dítě školou povinné a tak jsem byla nadšená, že  zase vyrazíme tak trochu za kulturou.

A všem  ho můžu doporučit. Pokud na něj někdy v budoucnu narazíte, tak se běžte podívat. není to takový ten typický cirkus, co jsem si pamatovala z dětství, Nedočkáte se žádných panáčkujících pudlíků, koní a podobně, ale rozhodně tam nechyběli.  Celé  představení je vykládán jako příběh, který je prokládaný akrobatickými kousky a vtipnými scénkami.

Takže až na cukrovou vatu, která rozhodně nechutnala tak úžasně jako když jsem byla malej špunt, to byl super zážitek :)

A kdy jste naposled byli v cirkuse vy?
























You May Also Like

2 komentářů

  1. tak to bych musela opravdu hodně dlouho a složitě vzpomínat, kdy jsem naposledy byla v cirkuse. Nějaké to desetiletí to možná bude :)
    Abych pravdu řekla, tak ani cirkusy moc nemusím, a to právě kvůli všem těm panáčkujícím zvířatům. Nejsem žádný velký ochránce a mravokárce, ale tohle mi nějak jde proti srsti. Co jsem ale vždycky na druhou stranu obdivovala, byli šikovní lidé - akrobati, hadí ženy, provazochodci... kvůli nim bych se do nějakého opravdu dobrého cirkusu klidně vydala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti závidím.. Já byla naposledy v cirkuse ani nepamatuju. A tak ráda bych se do nějakého opět vydala, ale nikdo se mnou nechce jít :(

    OdpovědětVymazat

Instagram