Můj rok 2015

by - prosince 29, 2015


Rekapitulování nepatří mezi moje silné stránky, ale přeci jen si to tenhle rok zaslouží a já taky!:D



Když jsme si minulý rok v listopadu balili pár švestek a nasedli na let směr Dublin,  nedokázala jsem si představit jaké to bude.  Nebo spíš jsem si nepřipouštěla, že by to mohlo být špatný. Přeci jen, ten typický stereotyp, že všude je mnohem líp než u nás v Česku se mě držel zuby nehty. O to horší pak byla realita, na kterou jsem nebyla připravená.

Je mi sice trochu hanba to přiznat, ale už po měsíci jsme byla psychicky úplně v háji.  Chyběla mi rodina( a to nejsem žádný maminčin mazánek ), nikomu jsem nerozuměla ( věděla jsem, že moje angličtina je marná, ale nečekala jsem že až tolik ) a nemohla jsem najít práci a prosila jsem drahouše, že se chci vrátit domů.

Ale jak to tak bývá, tak se nakonec všechno v lepší obrátilo a i když si dost často stěžuji a  mám chvíle, kdy si připadám k ničemu, tak  to ve výsledku nebyl  až na pár momentů zase tak špatný rok,

 Jdeme na to...

V lednu jsem oslavila narozeniny, přijela za námi návštěva. našla jsem si práci a měla první photoshoot s krásnou Tamarou. A taky jsem historicky první rok neměla na 1. ledna kocovinu! No neberte to!!







V únoru  jsme oslavili drahoušovi narozeniny a vyfotila  jsem svůj  úplně první outfit na blog a udělalo mi radost, že se vám líbil!
A dostala jsem  od přítele kytku k Valentýnu, na který jsem úplně zapomněla. takže o to větší  bylo překvapení:)






V březnu jsme  byli na výletě v Glendalough National Park  a byl to úplně náš první výlet, kdy jsme se dostali  z Dublinu. Doufám, že se na to místo ještě někdy podívám, protože ta příroda tam byla neskutečna.
A  málem bych zapomněla, že jsme si  našla novou  práci:)






 Už od začátku  dubna jsme se těšili na to, jak téměř po půl roce uvidíme  celou rodinu a kamarády, ale ještě před odletem do Česka jsme se byli podívatna Cliff of Moher ( podle mě asi jedno z nejúžasnějších míst  tady v Irsku.
A hned  potom už směr Čr, kde jsme byli na svatbě a celkově si těch pár dní  pořádně užili :)














V květnu jsme s přítelem oslavili 8-leté výročí a byli na večeři v úžasné restauraci, kam od té doby chodíme skoro každý týden.  A na konci  měsíce jsme se přestěhovali. V té době jsme si mysleli, že jsme  si polepšili :D




V červnu  jsme měli  grilovačku na střeše a jako bonus nám na konci měsíce přijela milá návštěva s kterou jsme obešli  x výborných restaurací a  byli se podíval v National Botanic Garden. A taky mi dovezla  moji novou lásku!










Červenec byl ve znamení  seznamovacích večeří se spolubydlícími a kromě toho, že jsme s pořádně najedli, jsme zjistili, že  nebydlíme  jen se šílenou Číńankou, ale i normálníma lidma. A měla jsme první photoshooty s mým novým fotákem.







Srpen byl asi nejlepší měsíc za celý rok.  Strávila jsem týden v Česku, kde jsem byla na svatbě své nejlepší kamarádky,  na velké narozeninové  oslavě  a trávila spoustu času s rodinou. A hned potom, jsme jeli s drahoušem na týden do  Barcelony. Kde jsem byla  imrvére spálená, přejedená a opilá.  ideální dovolená. Milujeme Barcelonu!









V září jsem fotila svoji první Irsko- brazislkou svatbu z které jsem byla tak trochu zklamaná, Bohužel.






V říjnu jsme se byli podívat na pár dní do Amsterdamu (  všechny články o Amsterdamu můžete najít v archivu ), kde to bylo skvělý a já si odnesla parádní kocovinu a asi milion fotek. A hned po návratu jsme si koupili letenky do Londýna.







Celý listopad jsme nakupovali vánoční dárky a dohadovali se jestli do Londýna pojedeme, nebo nepojedeme :D Klasika. Nakonec jsme jeli a byli jsme na nejúžasnějším místě na světě! v Harry Potter studiu! A taky jsem si na přelomu října a listopadu nechala udělat novou tetovačku.







V prosinci jsme se snažili dostat do vánoční nálady, což se nám ale moc nedařilo. Přijela nám na návštěvu ségra s babi a dědou, což se zadařilo, i když na výletě  pojmenovaném Hledáme jeleny , jsme žádné nenašli. Za to jsme opět obráželi kavárny a restaurace. Mňam!
Byli jsme se s drahoušem po dlouhé době  fotit. A nakonec jsme si užili  skvělý Štědrý den a já dostala  nejlepší dárek!







A jaký byl váš rok?

You May Also Like

5 komentářů

  1. suprovy shrnuti, moc me to bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný shrnutí, Gábi, myslím, že ve výsledku to byl i krásnej rok! :-) Tolik nových zážitků a zkušeností Ti skoro až závidím. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Když to tak čtu, přijde mi můj rok ve srovnání s tím tvým, jako naprosto nezáživný a nudný :D Hlavní ale je, že sis rok 2015, i s malými nepříjemnostmi, užila a že ho hodnotíš jako pozitivní :) Doufám a přeju ti, aby ten rok následující, byl ještě o něco lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, zažila jsi toho strašně moc! A moc tě obdivuji, že jsi to všechno tak zvládla.. věřím, že nový začátek musel být těžký, ale je super, že tě to neodradilo a nakonec jsi tam spokojená :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná rekapitulace, docela výživný rok! :) Ani nevím, co bych dřív okomentovala, to bych tu byla půl dne. :D

    OdpovědětVymazat