Krok kupředu

by - prosince 03, 2015

Poslední dva týdny, až na pár světlých chvil nepatřily mezi nejúspěšnější. Tak doufám, že teď už to bude  jen lepší. Protože  kdyby to pokračovalo, tak by mě asi klepla pepka. Ale teď z jiného šálku.

Měli jsme se jít dneska po sto letech s  drahoušem fotit, ale protože  je už od rána typické  roztomilé irské počasí a leje a leje, tak máme utrum. Takže opět nebudeme mít žádné fotky, které by jsme mohli po kilech rozdávat rodinným příslušníkům. Vím je to narcistické, ale babičkám to vždycky udělá radost!:D

A když už mluvíme o těch fotkách. Člověk by se měl posouvat neustále dopředu, ale za poslední rok mám z sebe spíš pocit, že se vracím zpátky. Až teď. Při posledních dvou foceních, když jsem si říkala, že z toho nevyleze beztak nic  z čeho bych měla být spokojená, se nakonec zadařilo.

A dnes tu mám pro vás na ukázku jak prošly fotky postupně postprocesem :)

A odteď  budou přibývat články častěji, protože tu mám asi milion fotek, které bych vám ráda ukázala!:)




You May Also Like

2 komentářů

  1. rozhodně mi nepřijde, že byses vracela zpátky. Naopak mám pocit, že jsi s každým dalším focením lepší a lepší. Jsem sice laik, ale co se fotek týče, tak se mi jen tak nějaká nelíbí :) A tvoje se mi líbí skoro pokaždé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Ta první je na mě třeba moc tmavá, ale jinak je super. A ta druhá ja úplně snová. S tím slunkem jste měly štěstí a maximálně jste ho využily. Klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram