Barcelona

by - prosince 12, 2015

Vánoční nálada se  blogu vyhýbá obloukem ,  tak jsem měla  v plánu napsat  nějaký super truper  článek  týkající s Vánoc , ale protože venku leje jak z konve a nálada je někde v nedohlednu, rozhodla jsem se   vám ukázat  pár fotek z Barcelony, kde jsme byli  s drahoušem dovolené. A nečekaně jsem se do Barcelony zamilovala. Miluju všechny místa, kde je víc než 20 stupňů a neprší!:D

Dost řečí dnes a tady máte aspoň pár fotek. A určitě to není poslední článek o Barceloně, protože mám asi milion fotek a   chci vám toho  hodně napsat!




















You May Also Like

3 komentářů

  1. Moc pěkné fotografie, je vidět, že máš to místo ráda. Ale nejvíc mě zaujala taková členitá fotka, konkrétně druhá odspodu. To je nějaká super koláž nebo máš nějaký program ve foťáku, který to takhle nafotí? Hodně zajímavě poskládané střípky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)
      Jinak t předposlední jsou vyfocená zrcadla, která byla na zdi jedné budovy :)

      Vymazat
  2. Barcelona je úžasnááá, miluju to tam a nejradši bych se tam pořád vracela! Mám na to místo spoustu skvělých vzpomínek i kamarádů, které bych měla co nejdříve navštívit.. :) Nejradši mám místní tržnici s jídlem kousek od pláže, ta je fakt boží :)

    OdpovědětVymazat

Instagram