Amsterdam

by - prosince 09, 2015

Víte, co si představím, když se řekne Amsterdam? Jídlo! Jídlo a zase jídlo. A je úplně jedno jestli jde o sýrárny, palačinkárny, restaurace  nebo kavárny s dobrotami atd. Ať se člověk podívá kamkoliv, tak všude na vás mrkají dobroty. Přiznám s, že jsem byla hrozně nadšená i z  obyčejného supermarketu Albert.  Měli to tam tak hezky uspořádaný, spoustu ovoce a všechno se tvářilo, že je to hrozně zdravě.

A mám pro vás tip. Pokud milujete  italskou kuchyni a chystáte s do Amsterdamu, tak se určitě zajděte  najíst  do restaurace  Trattoria Caprese .   Sbíchají se mi sliny ještě teď, když si na to vzpomenu. A pokud se  tam přestěhujeme, budu tam pořád!

A aby to nebylo celé o jídle, tak kromě toho  že jsme se celou dobu krmili o 106 jsme se byli také podívat v The Amsterdam Dungeon a i když je proti tomu v Lodýně menší, tak to stejně bylo boží. Bohužel nemám žádné fotky, protože  jsem celou dobu držela drahouše jak klíště. Jsem posera.  Málem mě kleplo, když se jeden z těch " herců, vypravěčů... nevím jak je popsat " zaměřil zrovna na mě ! Pokud se rádi bojíte a máte rádi strašidelné historky, tak se tam určitě zajděte podívat .

A tady máte ty slibované fotky. Mějte se krásně!


























Trattoria caprese




You May Also Like

4 komentářů

  1. Krásné fotky :) Dala bych si cupcaky

    OdpovědětVymazat
  2. to je nadhera, hned bych taky nekam jela!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ty tvoje fotky zase, já už ani nevím, co na to pořád říkat, abych se neopakovala :)) A ty sýýýry a makronky, mňaaam, musím si jít hned ukrojit kousek parmezánu :)

    OdpovědětVymazat

Instagram