Winter Coat

by - listopadu 02, 2015


A další outfit je tu.  Přiznám se, že ať dělám, co dělám, tak moje vlasy vypadají pořád stejně příšerně a už jsem z nich dost nešťastná. Takže je prosím omluvte a stejně tak můj podivný výraz na předposlední fotce. Myslím, že kdybych dostala za každý blbý výraz pětikorunu tak   za chvíli ani nemusím chodit do práce. Ale dost řečí.

V poslední době se tu střídá počasí jak na houpačce. Takže kdykoliv se oblékám, je mi většinou buď pořádná zima, nebo zase  hrozné teplo. A  tenhle den nebyl výjimkou. Už jen při pohledu z okna  vám byla zima, ale stačilo strávit  venku 5 minut a měla jsem chuť vrazit moje nejoblíbnější šálu nejbližšímu bezdomovci na horší časy. Klasika :)

A úspěšně pokračuji ve nenakupování!

 cout: Dunnes Stores/ t.shirt: Mango / scarf, boots : Zara / bag: River Island / jeans: New Look









You May Also Like

2 komentářů

  1. ten kabát je peckovní! Líbí se od začátku do konce. Materiál, střih a hlavně ta BARVA! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu, ten fialový kabát je PECKA!

    OdpovědětVymazat