When a storm is coming...

by - listopadu 13, 2015


Moje spolubydlící je blázen! Většina lidí to říká o mě, ale to ještě nepoznali ji.

Kromě toho "bláznoství" sdílíme i k lásku k focení na hřbitově. Takže když jsme před pár týdny jela s drahoušem na " výlet" do Ikeii a  já z autobusu viděla obrovský a  naprosto úžasný hřbitov ( Glasnevin Cemetery ) , tak jsem si  řekla, že se tam musím jít podívat.

No a tak jsme vyrazily . Co  na tom, že venku lilo jak z konve, foukal ledový vítr a  ani ne za hodinu se mělo stmívat. Isla chtěla fotky a přes to nejel vlak. A odradit ji je prakticky nemožné.

Za tu třičtvrtě hodinu jsme úplně zmokly a málem nás odfoukl vítr,  ale odměnou bylo, že se počasí na konci během 5 minut vybralo a byl krásný západ slunce!


Budu ráda, když mi napíšete jestli vás fotky zaujaly.

Máte rádi hřbitovy ?


A můžete se těšit na fotky s  krásnou Karen, která je mimochodem taky Brazilka.





You May Also Like

7 komentářů

  1. Fotky ze hřbitova někdy stojí fakt za to! Tyhle určitě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wauuuuu, tak to je pecka, holky ! To se vám teda fakt povedlo :) I když teda musím říci, že já být v tomhle počasí na hřbitově, tak se asi počůrám strachy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat
  4. Máš brutálne dobrú farbu vlasov. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Instagram